• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
سه شنبه 16 خرداد 1402
کد مطلب : 193627
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/Q1vJl
+
-

نکته بازی/ پس بالاخره به زبان آوردی!

سعید آذری، مدیرعامل اسبق ذوب‌آهن و فولاد که تخصص ویژه‌اش گرفتن حق رشد از تیم‌های مختلف بود، ابراز تمایل کرده مدیرعامل استقلال شود. خب البته بین دنبال‌کنندگان حرفه‌ای فوتبال ایران کمتر کسی وجود داشت که حرکات و رفتارهای آذری را ببیند و نفهمد که او دوست دارد مدیرعامل استقلال شود! آذری تا به حال بارها با پرسپولیسی‌ها درگیر شده، یک‌بار در مقام دفاع از استقلال جواب کری‌خوانی وزیر سابق ارتباطات را داده بود و حتی در مقطعی از سوی امیرحسین فتحی، مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال متهم شد که تلاش می‌کند جای او را بگیرد. حالا اما آذری رازی را که همه می‌دانستند، به زبان آورده!

سرگرم‌کننده‌ترین چیزی که دیده‌اید
فوتبال ایران یکی از سرگرم‌کننده‌ترین حوزه‌هایی است که بشر تا‌کنون به چشم دیده. تیم داریم که هفته آخر لیگ اصلا به زمین نمی‌رود؛ خب جایش در جدول تثبیت شده و بازیکنانش حوصله ندارند روز تعطیلی از کنار خانواده به زمین بروند. تیم داریم که در یک مسابقه با ترکیب 10نفره به زمین می‌رود. تیم داریم که امسال مدعی قهرمانی است و نماینده ایران در آسیا به‌شمار می‌رود اما 2سال بعد از حضور در دسته یک هم انصراف می‌دهد و نیست و نابود می‌شود. همه اینها را گفتیم که یادآوری کنیم در تازه‌ترین پرده از این اتفاقات تماشایی، ابراهیم اشکش 6روز پس از انتخاب به‌عنوان سرمربی خیبر خرم‌آباد از این سمت استعفا داد. خیلی هم عالی!

ما هم یک دعا اضافه می‌کنیم
تیم ملی نوجوانان برای حضور در جام ملت‌های آسیا به تایلند اعزام شد. امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی بزرگسالان هم در مراسم بدرقه این تیم حضور داشت و البته دعای جالبی به زبان آورد: «دعایی مال کورش کبیر است که می‌گوید این مملکت را از دروغ، دشمن و خشکسالی محفوظ بدار و من هم یکی اضافه می‌کنم و می‌گویم ان‌شاءالله بخل و حسادت از این مملکت دور شود.» حالا که اینطوری شد اجازه بدهید ما هم یک دعا به دعای کورش کبیر اضافه کنیم و از خداوند بزرگ بخواهیم این کشور را از شر خودپسندی و کینه در امان بدارد. مثلا اینطور نباشد که اگر یک مربی 16سال پیش نتیجه نگرفته و از او انتقاد شده، هنوز بعد از 16سال به منتقدان یورش ببرد و طعنه و کنایه بزند. الهی آمین!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید