• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
پنج شنبه 11 خرداد 1402
کد مطلب : 193429
+
-

با مردم/نظارت بر قیمت اجاره مسکن به کل فراموش شده است


خانه‌ای را 2 سال قبل به مبلغ 150میلیون و 6میلیون تومان اجاره کردیم. سال گذشته نیز حدود 35درصد به این ارقام اضافه شد. امسال صاحبخانه رقم 500میلیون تومان و 16میلیون تومان را طلب می‌کند. هیچ ضابطه و قاعده‌ای بر اجاره‌های مسکن ناظر نیست. قرار نیست کسی صدای مستأجران را بشنود؟
فلاحتی از تهران

آرد آزاد باعث تعطیلی نانوایی‌های اقبالیه قزوین شده است
دو نرخی بودن آرد و نوع سهمیه‌ای و آزاد آن باعث شده برخی نانوایی‌های اقبالیه در قزوین تعطیل کنند. نانوایی‌هایی هم که باز هستند اگر آزادپز باشند نانشان گران است و قابل خرید توسط همه مردم نیست در نتیجه آنهایی که نان می‌پزند همیشه صف‌های طولانی دارند و این صف‌ها آنقدر طولانی است که نان به همه افرادی که در صف هستند نمی‌رسد. لطفا به خواسته مردم توجه کنند.
جهانتاب از قزوین

چرا برای عضویت در کانون بازنشستگان نیاز به حکم کارگزینی است
 مستمری‌بگیران برای عضویت در کانون بازنشستگان باید حکم کارگزینی داشته باشند درحالی‌که تا یک سال بعد از بازنشستگی هنوز حکمی در سایت تأمین اجتماعی برای آنان نیامده است ولی در سایت به‌عنوان بازنشسته شناخته می‌شوند و حقوق هم مطابق سنوات می‌گیرند با این حال آنها را به عضویت کانون بازنشستگان نمی‌پذیرند چون حکم در سایت قرار نگرفته است. تاوان این ناهماهنگی را بازنشستگان می‌دهند.
چایچی از تهران

پیامک
درخواست جلوگیری از افزایش نرخ محصولات نان رضوی

از مشتریان دائمی و پر و پا قرص محصولات کارخانه نان رضوی هستم.در چند‌ماه اخیر افزایش قیمت محصولات این کارخانه تعجب‌آور بوده است. درست است که به‌علت تورم در همه زمینه‌ها با افزایش قیمت و گرانی روبه‌رو هستیم ولی نه در این حد. مثلا دونات که یکی از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین محصولات این کارخانه است از قیمت 1500تومان چند‌ماه پیش به 6هزار تومان در اردیبهشت‌ماه رسید! این حد از افزایش قیمت موجب کم شدن فروش و به‌اصطلاح ریزش مشتری می‌شود. درخواست می‌کنیم افزایش قیمت‌ها منطقی و منصفانه باشد.
خلج‌پور از تهران

سهم بانوان از اتوبوس‌های اشتراکی افزایش یابد
سهمی که برای بانوان در اتوبوس‌های اشتراکی در خط بی‌آرتی راه‌آهن به تجریش درنظر گرفته‌اند کافی نیست. درحالی‌که همواره بخش بانوان مملو از جمعیت است. در برخی ساعات بخش آقایان کم مسافر است که این موضوع نشان از ضرورت افزایش سهم بانوان در اتوبوس‌ها دارد. حتی به صفوف هم که نگاه کنند متوجه می‌شوند که همواره تعداد بانوان بیشتر از آقایان است. لطفا تدبیری برای این موضوع بکنند.
آصفی از تهران

خط سریع‌السیر اتوبوس در اتوبان تهران -کرج ایجاد کنند
اگر خطی سریع‌السیر در مسیر اتوبان تهران -کرج به‌صورت رفت و برگشت درنظر بگیرند بی‌شک از ترافیک دائمی مسیر تهران کرج در اتوبان کاسته خواهد شد. کارشناسان بررسی و ظرفیت‌سنجی کنند و مسئولان با نظرات کارشناسی به این اقدام دست بزنند که به نفع مردم هر دو کلانشهر تهران و کرج است.
ضیایی از کرج

 

این خبر را به اشتراک بگذارید