• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
چهار شنبه 10 خرداد 1402
کد مطلب : 193344
+
-

با مردم/جلوی حفر چاه‌های غیرمجاز درخراسان گرفته شود

چند وقتی است که عده‌ای از افراد به بهانه کشت برنج اقدام به حفر چاه در روستاهای خراسان می‌کنند. درحالی‌که این کار نه اصولی است و نه قانونی. بارها این موارد را گزارش کرده‌ایم که به‌طور موقت با پر کردن چند چاه و جریمه صاحبان‌شان، کار متوقف شده ولی متأسفانه بعد از گذشت مدتی مجددا به حفر و بازگشایی چاه اقدام کرده‌اند. با توجه به اینکه حفر چاه‌های غیراصولی آسیب جدی به محیط‌زیست و سفره‌های آب زیرزمینی وارد می‌کند، از مسئولان درخواست داریم تا برای متخلفان جریمه‌ها و مجازات‌های سنگین اعمال کنند تا این روند به‌طور کامل متوقف شود.
عدالتیان از خراسان

کاهش نرخ بلیت مترو واقعا جای تحسین دارد
کاهش نرخ بلیت مترو هر چند به ارقام کم بسیار ارزنده و قابل تحسین است و نشان از اهتمام مسئولان برای توجه به خواسته‌های مسافران مترو دارد. کمتر دیده می‌شود که قیمت خدمت یا کالایی پس از افزایش کاهش یابد و این اقدام مسئولان در مورد کاهش نرخ بلیت مترو نشان داد اگر چیزی گران است یا بیشتر از حد متعارف باشد می‌توان با رایزنی و پیگیری قیمت آن را کاست.
محقق از تهران

پیامک
شماره‌گذاری کامیون‌ها همچنان بلاتکلیف

3‌ماه قبل من و شرکایم یک کامیون صفر خریدیم که با آن کار کنیم و نان چند خانواده تامین شود ولی از آن زمان تاکنون این کامیون پلاک نشده است. پلیس عنوان می‌کند مشکل از ایران‌خودرو دیزل است و شرکت هم می‌گوید مشکل از شماره‌گذاری پلاک خودروست که کار انجام نمی‌شود. یک مسئول توضیح دهد چرا شماره‌گذاری پلاک کامیون‌ها دچار مشکل  است.
حسن‌زاده از تهران

مخازن زباله همه‌جای شهر تهران نوسازی شود
مدتی است که می‌بینم بسیاری از مخازن زباله در شهر تهران نوسازی شده‌اند، اما از نوسازی مخزن زباله در منطقه ما خبری نیست. پاسخگوی 137 مدتی قبل گفت به مرور این اتفاق می‌افتد و همه مخازن تعمیر یا نوسازی می‌شوند ولی تاکنون خبری از نو شدن مخازن زباله محله ما نشده است. لطفا همه مناطق یکسان از خدمات زحمت‌کشان شهرداری برخوردار شوند.
هاشمی از فرجام منطقه4 تهران

 

این خبر را به اشتراک بگذارید