کتاب «گاو بنفش» به شما میگوید که چطور برای رونق کسبوکار خود در فرایند کارآفرینی، متفاوت باشید. ست گادین، نویسنده کتاب پرفروش گاو بنفش در مقدمه کتابش نوشته: «آخرین تبلیغی را که در روزنامه، بیلبورد یا تلویزیون دیدید به یاد دارید؟ آخرین باری که دوستتان با هیجان درباره محصول یا خدماتی حرف زده، چطور؟ در گذشته کافی بود محصول یا خدمات معمولی خود را با سرمایهای نه چندان زیاد، با تبلیغات و بازاریابی عرضه کنید اما در این دوره و زمانه به چیزی بیشتر مانند متفاوت و خاص بودن نیاز داریم. یعنی کسبوکارمان بهجای گاو قهوهای، باید گاو بنفشی باشد که توجهها را بهخودش جلب کند. شما میتوانید در بیش از 58بخش با شگردهای متمایز بودن و آثار آن در رونق کسبوکارتان آشنا شوید و در جمعبندی نهایی کتاب به این نکته برسید که برای موفقیت و پایداری در بازار مصرف، مهم در خاطر مشتریها ماندن است.
سه شنبه 9 خرداد 1402
کد مطلب :
193190
+
-
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به روزنامه همشهری می باشد . ذکر مطالب با درج منبع مجاز است .
Copyright 2021 . All Rights Reserved