• یکشنبه 10 تیر 1403
  • الأحَد 23 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 30
سه شنبه 9 خرداد 1402
کد مطلب : 193179
+
-

کامران؛ نخستین مسافر بلگراد

کامران؛ نخستین مسافر بلگراد

در پایان مسابقات جام تختی، کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد اعلام کرد نفرات اول این جام به همراه کشتی‌گیرانی که از حضور در ارومیه معاف بودند یا چرخه انتخاب آنها تکمیل نشده به تورنمنت مجارستان فرستاده خواهند شد. قرار است در اوزان 57 و 79کیلوگرم فینالیست‌های جام تختی و در 70 و 92کیلوگرم امیرمحمد یزدانی و کامران قاسمپور به همراه قهرمان جام تختی به مجارستان اعزام شوند.
    رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام امره پولیاک مجارستان، چهارمین مرحله از مسابقات رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی است که روزهای 22تا 25تیرماه برگزار می‌شود. فدراسیون کشتی اعلام کرده محمدمبین عظیمی، قهرمان وزن 92کیلوگرم جام تختی از رقابت با کامران قاسمپور انصراف داده است. به این ترتیب قاسمپور برای سومین بار راهی مسابقات جهانی خواهد شد و مبین عظیمی که 19سال دارد باید در جهانی جوانان و پس از آن در امیدهای جهان کشتی بگیرد. قاسمپور در مسابقات جهانی 2021و 2022عضو تیم ملی ایران بود که توانست مدال طلا را کسب کند و درصورت کسب مدال طلا در سال2023سومین طلای خودش را در سومین حضورش در مسابقات جهانی کسب کرده است.
    در وزن 57کیلوگرم احمد محمدنژاد جوان و میلاد والی‌زاده که فینال جام تختی را برگزار کردند به مجارستان اعزام می‌شوند. در 70کیلوگرم امیرمحمد یزدانی که از جام تختی معاف بود به همراه محمد بخشی قهرمان جام تختی در تورنمنت مجارستان محک خواهند خورد. محمد نخودی و علی سوادکوهی که فینال جام تختی را برگزار کردند هم طبق چرخه یک‌بار دیگر باید با هم کشتی بگیرند. سوادکوهی در فینال جام تختی موفق شد نخودی را شکست دهد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید