• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
جمعه 5 خرداد 1402
کد مطلب : 192859
+
-

فرق نسخه مجازی با چاپی

محمد مهدی رنجبر ، کارشناس سرگرمی

هفته گذشته اولین صفحه سرگرمی جمعه‌های همشهری در 2نسخه چاپی و مجازی منتشر شد. نسخه مجازی صفحه سرگرمی، چند تفاوت بارز با نسخه چاپی آن دارد:
۱- علاوه بر این‌که ستون «کلاس سودوکو» را در بخش مجازی هم می‌توانید مطالعه کنید، فیلم آموزشی تهیه شده توسط استاد ناصر فروندیان را هم می‌توانید در فضای مجازی ببینید تا تکمیل کننده توضیحات ایشان باشد. ضمنا یکی از مزایای بسیار مهم کلاس سودوکو در فضای مجازی این صفحه این است که اگر سوال و ابهامی درباره مطالب آموزشی داشتید، می‌توانید بپرسید و حتی از خود استاد هم زیر همان صفحه مجازی پاسخ بگیرید.
۲- شرکت در مسابقه «کتاب‌شنوی»  اصولا با «شنیدن» یک دقیقه صوت  امکان‌پذیر است که طبیعتا در نسخه مکتوب صفحه سرگرمی مقدور نیست. لذا اگر کاغذ روزنامه را هم در اختیار داشته باشید برای شرکت در این مسابقه باید سری به فضای مجازی ما بزنید.
۳- برای هریک از مسابقه‌های درج شده در صفحه سرگرمی، یک «راهنمایی» در نظر گرفتیم که شما را چند گام در حل آن مسابقه پیش بیندازد. طبیعتا اگر حرفه‌ای هستید،‌ نیازی به استفاده از این راهنماها ندارید اما اگر در هریک از آیتم‌ها احساس ضعف کردید از طریق کیوآرکد بالای صفحه می‌توانید به راهنمایی‌های که با خطوط آبی‌رنگ روی هر بخش از صفحه ایجاد کردیم دسترسی پیدا کنید. با کمک این راهنمایی‌ها از سرگرمی‌هایی که درجه دشواری‌شان بالاست زده نمی‌شوید بلکه فرصتی پیدا می‌کنید تا به مرور در چند هفته در آن سرگرمی خاص  مهارت‌تان را بیشتر کنید و به زودی بتوانید بدون راهنمایی هم انواع دشوار همان سرگرمی را حل کنید.
هفته گذشته هنوز سامانه‌ای برای دریافت پاسخ‌ها نداشتیم  که این هفته روال پاسخ‌دهی در پایین صفحه نوشته شده است. به همین دلیل هم تا ساعت ۱۷ دوشنبه فرصت دارید پاسخ‌های مربوط به هفته گذشته و این هفته را باهم بفرستید.
موفق و پیروز باشید  و حرفه‌ای!

این خبر را به اشتراک بگذارید