• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
پنج شنبه 4 خرداد 1402
کد مطلب : 192704
+
-

هت‌تریک یا بازی سوم؟

شهرداری گرگان امروز می‌تواند برای سومین بار قهرمان لیگ بسکتبال شود البته اگر کاله اجازه بدهد. دومین بازی فینال، تماشاگر ویژه‌ای به نام هاکان دمیر دارد، سرمربی جدید تیم ملی

هت‌تریک یا بازی سوم؟

 شاید امروز روز پایانی لیگ برتر بسکتبال باشد و شاید هم کاله در مقابل تماشاگرانش گرگانی‌ها را غافلگیر کند و کار به بازی سوم بکشد. نتیجه بازی هر چه باشد، به‌نظر می‌رسد بازی دوم فینال جذاب‌تر از بازی اول باشد. چند دلیل برای این جذابیت وجود دارد.
شهرداری گرگان بعد از اینکه قهرمانی سوپر لیگ غرب آسیا را از دست داد، در گرگان و در بازی اول از کاله میزبانی کرد. آنها به پشتوانه تماشاگران و تجربه بازیکنان‌شان 73بر 58بازی را بردند اما کیفیت بازی چنگی به دل نمی‌زد. نه شبکه3این بازی را پخش کرد و نه شبکه ورزش. اما آنهایی که از روی سایت‌های اینترنتی بازی را دیدند و یا در سالن امام‌ خمینی‌(ره) گرگان حاضر بودند، مدعی‌اند که بازی در حد فینال لیگ نبوده است. اما امروز منتظر بازی جذابی هستند. شهرداری گرگان برای اینکه برای سومین بار به قهرمانی لیگ برسد، انگیزه‌های بالایی برای پیروزی دارد. در بازی اول بهنام یخچالی و محمد جمشیدی بیشترین نقش را در پیروزی تیم داشتند اما پری‌ پتی، بازیکن آمریکایی این تیم هواداران را شاکی کرد. در این حد که هیچ‌یک از 7پرتاب 3امتیازی او وارد سبد نشد و بعضی‌ها مدعی شدند این اتفاق فقط می‌تواند نتیجه شرط‌بندی باشد. به هر حال اگر امروز، روز خوب پتی باشد، گرگانی‌ها برای سومین قهرمانی پیاپی مشکلی نخواهند داشت. 2قهرمانی قبلی گرگان با پرتاب آخر پتی به‌دست آمد. کاله هم امیدوار است برنده بازی امروز باشد تا تکلیف قهرمانی در بازی سوم مشخص شود. هر چند خیلی‌‌ها توان این تیم را در حد شکست دادن شهرداری نمی‌دانند اما آنها در مقابل تماشاگران‌شان شاید بتوانند دور از انتظار ظاهر شوند. متین آقاجانپور ستاره تیمش در بازی اول بود و اگر پاتریک رمبرت، بازیکن آمریکایی این تیم هم مثل بازی با ذوب‌آهن بازی می‌کرد، شاید اتفاق دیگری در گرگان می‌افتاد. آملی‌ها امیدوارند در بازی دوم رمبرت بازی متفاوتی را به نمایش بگذارد.
بازیکنان 2تیم انگیزه دیگری هم برای ارائه بازی جذاب‌‌ دارند. هاکان دمیر، سرمربی جدید تیم ملی دیروز از ترکیه به تهران رسید و قرار است امروز در سالن پیامبر آمل حضور داشته باشد. قرار بود دمیر در بازی اول به ایران بیاید اما سفرش به عقب افتاد. این بازی شاید تنها بازی از لیگ باشد که سرمربی تیم ملی تماشاگرش است. بازیکنان برای اینکه حضورشان را در تیم قطعی کنند و دل سرمربی را به‌دست بیاورند، بهترین بازی‌شان را به نمایش می‌گذارند. به هر حال برای بازیکنان رفتن به جام‌جهانی 2023اتفاق مهمی است.
اگر امروز شهرداری برنده بازی باشد در سالن پیامبر جشن قهرمانی می‌گیرد اما اگر کاله برنده از زمین بیرون بیاید، بازی سوم قهرمان را معرفی می‌کند. بازی سوم 2 تیم دوشنبه هفته آینده در گرگان برگزار می‌شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید