• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
سه شنبه 2 خرداد 1402
کد مطلب : 192531
+
-

با مردم/برخی کوچه‌های خیابان پیروزی محل تجمع و تردد اراذل و اوباش شده


مدت‌هاست که بعضی از کوچه‌های جعفرنژاد و اکبری واقع در خیابان پیروزی نرسیده به چهارراه کوکاکولا، محل تجمع و تردد افراد ناباب و اراذل و اوباش شده است به‌طوری که رفت‌وآمد در برخی از ساعات شبانه‌روز به‌علت ایجاد مزاحمت خصوصا برای خانم‌ها توسط این افراد غیرممکن است. استعمال و خرید و فروش مواد‌مخدر در ملأ‌عام هم، از دیگر مواردی است که آسایش و امنیت محله را سلب کرده است.
اخیرا هم اقدام به کیف‌قاپی و دزدی می‌کنند. از 2سال پیش به‌طور مرتب با نیروی انتظامی تماس می‌گیریم و وضعیت را گزارش می‌دهیم به‌طور مقطعی اوضاع را سرو سامان می‌دهند ولی بعد از مدتی باز همان ‌آش و همان کاسه! واقعا گناه ما که در این منطقه ساکن هستیم.
اسکندری از تهران

آمار سقط جنین فاجعه است
مقاله‌ای در روزنامه همشهری منتشر شده بود که طبق آمار ارائه شده در آن، روزانه 1300مورد سقط جنین در کشور گزارش شده است. حقیقتا این رقم برای کشور اسلامی ما که طبق آموزه‌های آن سقط جنین گناه محسوب می‌شود فاجعه است. جدای از قتل نفس و از بین بردن یک موجود زنده ادامه این روند به پیرشدن تدریجی کشور می‌انجامد. به‌نظر من گرانی و تورم مهم‌ترین علت این اقدام غیرانسانی است. مسئولان موظفند هر‌چه زودتر فکری به حال تورم و گرانی بکنند تا جلوی این اقدام غیراخلاقی گرفته شود.
داوودپور از تهران

پیامک

شهربازی شهر اهر بازگشایی شود
متأسفانه در برخی از شهرها به‌دلیل نبود پیمانکار، ناایمن‌بودن و یا فرسودگی وسایل بازی، شهربازی‌ها تعطیل شده‌اند. شهر ما اهر هم یکی از این شهرهاست که سال‌هاست شهربازی آن تعطیل شده است. با توجه به اینکه مدارس به‌زودی تعطیل می‌شوند و تابستان و فصل تعطیلی بچه‌ها نزدیک است درخواست داریم تا مسئولان هرچه زودتر نسبت به بازگشایی این شهر‌بازی که محل مناسب و مورد علاقه بچه‌ها برای بازی در کنار خانواده‌های‌شان است اقدام کنند.
نبوت از اهر

 

این خبر را به اشتراک بگذارید