• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
پنج شنبه 31 فروردین 1402
کد مطلب : 189756
+
-

آغاز اکران عید فطر

پشت خط مانده‌ها به اکران دوم بهار رسیدند

اکران
آغاز اکران عید فطر

با نمایش ۴فیلم تازه، اکران عید فطر از دیروز آغاز شد. آهنگ 2نفره، دسته دختران، سه کام حبس و بابا سیبیلو فیلم‌های درنظر گرفته شده برای اکران عید فطر۱۴۰۲ هستند. تمامی این آثار محصول سال‌های قبل هستند که فرصت اکران نیافته بودند. از چند روز پیش فیلم جنگ جهانی سوم هومن سیدی نیز روی پرده آمد. علت تعجیل در اکران این فیلم، راه یافتن نسخه قاچاق آن به شبکه نمایش خانگی بود.

«دسته دختران» کوتاه شد
فیلم دسته دختران برای اکران عمومی کوتاه شد.محمدرضا منصوری تهیه‌کننده دسته دختران درباره کوتاه شدن فیلمش به مهر گفت: «پس از مشورت با دوستان در حوزه پخش و مؤسسه بهمن‌سبز سازمان سینمایی سوره به این نتیجه رسیدیم که برای ارتباط بهتر مخاطب با اثر، تغییراتی را روی نسخه‌ای که قرار است اکران شود، اعمال کنیم.» وی همچنین گفت: «بازخوردی که از مخاطبان در چهلمین جشنواره فیلم فجر گرفتیم. همچنین نظرات کارشناسان و منتقدان در این اتفاق اثرگذار بوده. بر این اساس نسخه جدید «دسته دختران» را که 7 دقیقه کوتاه شده و تغییراتی در تدوین و صداگذاری داشته است، با نظر کارگردان فیلم منیر قیدی، آماده نمایش در سینماها کردیم که امیدوارم فیلم بتواند اکران خوبی را تجربه کند.»

از سینمای تلخ اجتماعی تا کمدی مفرح
سه کام حبس، آهنگ دختران و بابا سیبیلو دیگر فیلم‌های اکران عید فطر، به حال و هوای سینماها تنوع می‌بخشند. ترکیبی که در آن از فیلم واقع‌گرای اجتماعی (سه کام حبس) تا آثار شاد و مفرح (آهنگ 2نفره و بابا سیبیلو) به چشم می‌خورد.

این خبر را به اشتراک بگذارید