• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
دو شنبه 28 فروردین 1402
کد مطلب : 189416
+
-

شهروندان و عکاسان حرفه‌ای بخوانند

فراخوان جشنواره عکاسی با جوایز نقدی

همین‌حوالی
فراخوان جشنواره عکاسی با جوایز نقدی

شهرداری منطقه۶ از شهروندان علاقه‌مند و عکاسان حرفه‌ای دعوت کرد تا در جشنواره عکاسی «لاله‌ها» شرکت کنند.
جشنواره عکاسی لاله‌ها، رقابتی آزاد برای همه شهروندان و عکاسان حرفه‌ای است و هدف آن تلفیق ۲وجه زیبایی ظاهری (بهار) و باطنی (رمضان) برای ثبت زیست معنوی در آغاز بهار، افزایش نگاه مسئولانه شهروندان به فضاهای شهری و توجه عکاسان حرفه‌ای به جاذبه‌های گردشگری منطقه است.
این رقابت در قالب ۴دسته در حوزه عکس برگزار می‌شود؛ عکاسی ویژه‌ از زیبایی‌های فصل بهار مانند رویش لاله‌ها، جاذبه‌های گردشگری منطقه۶، مراسم احیای لیالی پرفیض قدر، سفره‌های مهمانی رمضان و افطاری ساده در منطقه است.
جوایز در بخش بهار در گروه عکاسان حرفه‌ای از 2تا 5 میلیون تومان و گروه عکاسان موبایلی یک میلیون تومان برای 3نفر و جوایز در بخش جنبی رمضان در گروه عکاسان حرفه‌ای از یک تا 3میلیون تومان و در گروه عکاسان موبایلی یک میلیون تومان برای 3نفر تعیین شده است. برای کسب اطلاعات تکمیلی به نشانیhttps://region6.tehran.ir مراجعه و برای شرکت در این رویداد فرهنگی هنری آثار خود را به‌صورت فایل اصلی به نشانی ایمیلravabeet.omomi6@gmail.com و یا درگاه پیام‌رسان بله به شماره۰۹۱۲۲۸۴۹۴۴۸ ارسال کنید. مهلت ارسال آثار تا ۱۲اردیبهشت‌۱۴۰۲ و زمان داوری ۱۷اردیبهشت۱۴۰۲ است.

این خبر را به اشتراک بگذارید