• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
دو شنبه 28 فروردین 1402
کد مطلب : 189413
+
-

با مردم/دبیران مدارس غیردولتی از مزایای آخر سال محرومند

معلوم نیست چرا دبیران مدارس غیردولتی از عیدی و پاداش آخر سال محرومند.درحالی‌که میزان زحمت و تلاشی که این دسته از آموزگاران می‌کشند مطابق یا حتی گاهی اوقات بیشتر از همکاران‌شان در مدارس دولتی است. درست است که مدارس غیردولتی هزینه‌هایشان را خودشان تأمین می‌کنند و از طرف دولت وجهی به آنها پرداخت نمی‌شود ولی باید قانونی وضع شود که این مدارس هم با کارکنان‌شان عادلانه برخورد کنند.
گلاره از تهران

آژانس‌های تاکسی بدون پارکینگ، عامل ترافیک در شهر نور
تعدادی از آژانس‌های تاکسی در شهر نور مازندران که پارکینگ ندارند، خودروهایشان را داخل کوچه و خیابان پارک می‌کنند که همین موضوع موجب تشدید ترافیک و دردسر برای مردم شده است خصوصا در خیابان‌ها و کوچه‌هایی که عرض کمی دارند و در حالت عادی هم عبور و مرور از داخل آنها سخت است.از مسئولان درخواست داریم تا صرفا به آژانس‌هایی اجازه فعالیت بدهند که پارکینگ شخصی دارند و حقوق بقیه شهروندان را تضییع نمی‌کنند.
چلاجور از نور

کوچه‌های مسجد سلیمان نظافت نمی‌شوند
متأسفانه وضع کوچه‌های شهر مسجدسلیمان بسیار بد است.به‌طوری که در اکثر اوقات شبانه‌روز انبوهی از زباله در سطح معابر به چشم می‌خورد و بوی نامطبوع خصوصا در روزهای گرم سال به مشام می‌رسد.بارها موضوع را به گوش مسئولان شهری رسانده‌ایم ولی تا الان هیچ اقدام و حرکتی جهت حل این مشکل نکرده‌اند.جدای از اینکه تجمع زباله‌ها چهره شهر را نازیبا می‌کند ادامه این وضع سلامت مردم و محیط‌زیست را هم به خطر می‌اندازد.
مبصری از مسجد‌سلیمان

پیامک

خودپردازهای بدون پول دارای علامت شوند
بسیار پیش می‌آید که برای دریافت پول از خودپرداز معطل می‌شویم و تازه بعد از ایستادن در صف و ناموفق بودن نفرات جلویی در دریافت وجه نقد متوجه می‌شویم دستگاه پول ندارد و اینگونه هزاران شهروند در گوشه و کنار شهر وقت‌شان هدر می‌رود.راهکار این است که وقتی پول دستگاه تمام شد در صفحه اصلی خودپرداز علامتی روشن شود که مردم حتی بدون نیاز به پیاده شدن از خودرو متوجه شوند که دستگاه خالی است و اینگونه وقت شهروندان هدر نرود.
شکوری از تهران

پایانه تاکسی کرج به تهران از پل آزادگان دوباره راه‌اندازی شود
چند سال قبل پایانه‌ای زیر پل آزادگان واقع در بلوار امام رضای شهر کرج وجود داشت که ظاهرا به‌دلیل عدم‌استقبال مردم جمع‌آوری شد.افرادی مثل من که محل زندگی‌شان نزدیک به این پل است و هر روز مسیر کرج به تهران و بالعکس را تردد می‌کنند و ناچارند مسیری طولانی را برای رسیدن به مترو  یا رفتن به پایانه تاکسی(واقع در بلوار شورا) سوار تاکسی شوند و خب طبیعتا هزینه اضافی می‌پردازند.از مسئولان تاکسیرانی شهر کرج درخواست داریم تا دوباره پایانه پل آزادگان را راه‌اندازی کنند تا مشکل ما حل شود.
خدابنده‌لو از کرج

به دارندگان سند در شهرک زیتون یا مجوز بدهند یا معوض
از 40سال قبل مالکان قانونی اراضی شهرک زیتون سرخه‌حصار تهران با وجود داشتن سند 6دانگ برای دریافت مجوز ساخت در این منطقه مشکل دارند و تاکنون مسئولان دلیل منطقی برای این اقدام اعلام نکرده‌اند. سؤال این است اگر به هر دلیلی امکان ساخت در این منطقه نیست پس چرا سند 6دانگ به مالکان تعلق گرفته است. از مسئولان تقاضا داریم یا مجوز ساخت بدهند یا اراضی معوض هم قیمت این اراضی به مالکان بدهند.
ایزدی

پیام
خودارزیابی برای رتبه‌بندی معلمان کار نادرستی است

به خاطر سیاستگذاری غلط برخی از معلمان برای دریافت رتبه و مزایا مرتکب رفتاری می‌شوند که در ‌شأن هیچ معلمی نیست. کپی زدن از تشویقی‌ها و مدارک تشویقی یکدیگر و ارسال به اداره و اعمال شدن همین تقلب برای این افراد یک مورد از این موارد است. در بحث رتبه‌بندی، گزینه خودارزیابی هم محل سؤال است چرا که اگر فرد متعهد باشد نمی‌تواند از خودش تعریف کند و از این ناحیه زیان می‌بیند و اگر از استحکام تقوایی چندانی برخوردار نباشد با توجیه اینکه دیگران برای خودشان گزینه عالی را می‌زنند ایشان هم این کار را می‌کند. باید روش‌های دیگری برای اعطای رتبه و گروه و امتیاز و حقوق به معلمان و سایر اقشار کارمند به‌کار ببرند.
رضوی از تهران

بهداشت حرفه‌ای به شغل مراقب سلامت مدارس افزوده شود
حوادث داخل مدارس و نیز مشکلات بهداشتی و ارگونومیکی ایجاب می‌کند که شغل بهداشت حرفه‌ای به شغل مراقب سلامت افزوده شود تا مشکلات حوزه بهداشت و درمان مدارس کاهش یابد.
خوشدل از آستارا

 مبالغ نجومی قبض گاز برای مناطق سردسیر تعدیل شود
قبض گاز یک‌ماه مشترکان در منطقه سردسیر استان فارس 7 میلیون تومان شده است، درصورتی که مصرف‌مان فقط یک بخاری بوده است. حال چگونه این مبلغ نجومی که برای خانواده‌های ساکن در مناطق سردسیر زندگی می‌کنند، پرداخت شود؟
فتحی از خرم‌بید استان فارس





 

این خبر را به اشتراک بگذارید