• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
سه شنبه 22 فروردین 1402
کد مطلب : 189044
+
-

آماربازی

7.34
با وجود اینکه مهدی قائدی در بازی‌های اخیر بیشترین گل‌ها را زده و بالاترین امتیازات را کسب کرده اما همچنان بهترین بازیکن استقلال در فصل جاری محمد محبی است. محبی در 23بازی برای استقلال به‌طور میانگین نمره 7.34 را از سایت متریکا گرفته است؛ یک درصد بیشتر از آرش رضاوند و 3درصد بیشتر از مهدی قائدی. نمرات قائدی در هفته‌های اخیر رشد قابل توجهی داشته است. او طی 8هفته اخیر 7گل زده و میانگین نمراتش هم 7.82 بوده است. اما چون در نیم‌فصل اول عملکرد ضعیف‌تری داشته و نمرات کمتری گرفته در حال حاضر میانگین کلی نمراتش در متریکا 7.30 است. چهارمین بازیکن برتر استقلال هم کوین یامگا است که نمره‌اش فاصله نسبتا زیادی با 3نفر اول دارد.
 
7.40
در تیم پرسپولیس هم وضعیت تقریبا مشابه استقلال است. بهترین بازیکن سرخپوشان در هفته‌های اخیر مهدی ترابی بوده که تازه از هفته بیست‌ویکم پایش به گلزنی باز شد و بعد از 20هفته بدون گلزنی، در 5هفته 3گل زد. میانگین نمرات ترابی در این 5هفته 7.89 بوده است که عدد بسیار خوبی است. اما میانگین نمرات این بازیکن در کل فصل 7.30 بوده که از این لحاظ دقیقا با مهدی قائدی مساوی است. ترابی و قائدی در رتبه دهم جدول بازیکنان لیگ قرار دارند و فقط 9بازیکن را بالاتر از خودشان می‌بینند. قائدی همان‌طور که ذکر شد 2 هم‌تیمی را بالاتر از خودش می‌بیند و مهدی ترابی هم علیرضا بیرانوند را بالاتر از خودش دارد و دومین بازیکن برتر پرسپولیس است. میانگین نمرات بیرانوند در این فصل 7.40 بوده است.
 
7.43
و اما برترین بازیکن لیگ برتر در حال حاضر؛ این عنوانی است که این هفته دست‌به‌دست شد و رضا اسدی با توجه به بازی خوبی که در ترکیب تراکتور داشت و گلی که از روی نقطه پنالتی به سپاهان زد توانست این عنوان را از مهاجم سپاهان بگیرد. تا پایان هفته قبل، شهریار مغانلو در صدر جدول بازیکنان لیگ بود اما این هفته رضا اسدی با میانگین امتیاز 7.43 به صدر رسید و مغانلو را با امتیاز 7.41 به رتبه دوم فرستاد. رتبه سوم این جدول به بیرانوند می‌رسد و در رتبه چهارم باز هم شاهد حضور یکی دیگر از تراکتوری‌ها هستیم؛ ریکاردو آلوز چند هفته‌ای هست پاس گل نداده اما با امتیاز 7.39 چهارمین بازیکن برتر فصل جاری است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید