• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 21 فروردین 1402
کد مطلب : 188987
+
-

با مردم/وضعیت جاده سبز‌وار به نیشابور مناسب نیست

متأسفانه وضعیت انتهای جاده سبزوار به نیشابور بسیار خراب است؛ به‌طوری که روزی‌نیست دراین جاده تصادفی اتفاق نیفتد و رانندگان متحمل زیان جانی و مالی نشوند. از مسئولان راهداری درخواست داریم تا در اسرع وقت نسبت به مرمت و باز‌سازی‌ این جاده پرتردد اقدام کنند.
خورشیدی از سبزوار

میدان پرتردد و بی‌نام و نشان در ساوجبلاغ ساماندهی شود
در تقاطع 2 شهرک کوشک زر و مهستان با ورودی‌های ینگی‌امام و حسین‌آباد میدانی وجود دارد که هیچ نام و نشانی ندارد و شب‌ها در ظلمت و تاریکی است درحالی‌که ساکنان این شهرک‌ها و محلات قدیمی و جدید مجبور به تردد از آن برای رسیدن به مقصد خود هستند. نه خط کشی در خیابان‌های اطراف این به‌اصطلاح میدان هست، نه تابلویی دیده می‌شود، نه شبرنگی به کار‌گیری شده و نه نوری در کار است. این موضوع بارها باعث تصادفات مرگبار شده است و جا دارد مسئولان پیش از خسارت بیشتر به ساماندهی میدان یادشده اقدام کنند.
تقوی از ینگی امام هشتگرد

پیامک

چرا  وام   مسکن روستاییان پرداخت نمی‌شود؟
به‌رغم موافقت بنیاد مسکن با پرداخت وام مسکن به روستاییان و ابلاغ این دستور به بانک تجارت برای اجرایی شدن آن، هنوز هیچ خبری از پرداخت این وام نیست. چه نهادی مسئول این تعلل و بی‌تفاوتی است؟
غلامپور از بیرجند

عیدی و بسته ارزاق به معلولان بهزیستی پردیس نرسید
با گذشت 20روز از سال جدید، هنوز عیدی و بسته‌های ارزاق کمک‌های مومنانه به معلولان بهزیستی شهرستان پردیس پرداخت نشده و همچنین کارت معلولیت افراد تحت پوشش نیز صادر نشده است.
راد از شهر پردیس

پارکینگ عبدل‌آباد زودتر احداث شود
مدت‌هاست صحبت از احداث پارکینگ در عبدل آباد در محدوده بازار شهید احسانی می‌شود اما خبری از آغاز عملیات اجرایی نبوده و معلوم نیست تا چه زمانی مردم باید ترافیک‌های قفل شده در این محدوده‌ها را تحمل کنند که اغلب به‌دلیل پارک کردن‌های غیراصولی است؛ لطفا مسئولان به فکر باشند.
خوش‌بین از تهران




 

این خبر را به اشتراک بگذارید