• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
دو شنبه 21 فروردین 1402
کد مطلب : 188897
+
-

عدد خبر

۴۲ بیمار
روز گذشته جان خود را به‌دلیل ابتلا به کرونا از دست دادند. این در حالی است که روند افزایشی فوتی‌ها در بیماران مبتلا پس از پایان تعطیلات نوروز رو به افزایش است. براساس اعلام وزارت بهداشت، روز گذشته 846بیمار جدید شناسایی و 443 بیمار هم بستری شدند. 834بیمار بدحال کووید-19هم در بخش‌های آی‌سی‌یو بستری هستند.

2654 دوره
آموزشی نجات، سال گذشته برای امدادگران رشته‌های مختلف نجات برگزار شده و ۶۷هزار و ۲۶۹نجاتگر هلال احمر در این دوره‌ها شرکت کرده‌اند. این دوره‌ها در سه سطح مقدماتی، تخصصی پایه و تخصصی پیشرفته و در رشته‌های نجات در کوهستان، جست‌وجو و نجات در حوادث جاده، نجات در سیلاب، جست‌وجو و نجات از آوار، تغذیه و بهداشت اضطراری، مخابرات و ارتباطات رادیویی در زمان سانحه و کمک‌های اولیه برگزار شده است.

۱۵۰۰ نیرو
در بیمارستان هوشمند حضرت مهدی (عج) استخدام می‌شوند. به‌گفته حسین قناعتی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، با مساعدت وزیر بهداشت، مجوز استخدام این نیروها اخذ شده و فرایندهای نهایی آن در حال انجام است.

۵۹ میلیون
سند سال گذشته در طرح رتبه‌بندی معلمان بارگذاری و نتایج آن اعلام شد، اما با اعتراض فرهنگیان به رتبه‌بندی‌های اعلام‌شده، این سندها دوباره بررسی خواهد شد. به‌گفته رضا مرادصحرایی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش، برای رسیدگی سریع به اعتراض‌ها، پیش‌بینی‌ها و تمهیدات لازم انجام شده و با قوت، جدیت و همکاری عوامل اجرایی، اعتراضات در سریع‌ترین زمان ممکن بررسی خواهد شد تا معلمان به حق واقعی خود برسند.

۹۰ هزار
نوآموز اتباع سنجش رایگان می‌شوند و حدود ۳۰هزار نفر از دانش‌آموزان عشایر نیز به‌صورت رایگان خدمات سنجش دریافت می‌کنند. فرایند سنجش نوآموزان از دی‌ماه سال گذشته آغاز شده و طی این مدت به 500هزار نفر خدمات‌رسانی شده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :