• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
شنبه 19 فروردین 1402
کد مطلب : 188664
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/JZYjv
+
-

نقل قول

ارائه گزارشی در مورد مسمومیت دانش‌آموزان در مجلس
سیدحمید کاظمی، رئیس کارگروه ویژه حقیقت‌یاب مسمومیت دانش‌آموزان: گزارشی در مورد مسمومیت دانش‌آموزان تا 2 هفته دیگر در صحن علنی مجلس ارائه می‌شود. کار ما در کمیته مشترکی که مجلس شورای اسلامی درباره مسمومیت دانش‌آموزان در مدارس از 4 کمیسیون مختلف تشکیل داده، در واقع بررسی و دریافت گزارش‌هایی است که در این خصوص به ما ارائه می‌شود.

توانمندسازی 100هزار مددجو
سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره): تا پایان سال‌جاری ۱۰۰هزار مددجو ضمن خودکفایی و توانمندسازی، از چرخه حمایت کمیته امداد خارج می‌شوند. ما نیازمند برنامه‌ریزی دقیق برای نخبگان تحت حمایت به‌ویژه در حوزه اشتغال هستیم و از همه نهادها و دستگاه‌های دولتی درخواست مهارت‌آموزی جامعه هدف به‌ویژه نوجوانان و جوانان مستعد را دارم.

بهره‌مندی 7میلیون نفر از برنامه‌های پیشگیری از خودکشی
آرزو ذکایی، معاون پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور: 7میلیون نفر از اجرای برنامه پیشگیری از خودکشی در سراسر کشور بهره‌مند شده‌اند. موضوع خودکشی یکی از موضوعات بسیار مهم است که با جان و حیات انسان سروکار دارد و مداخلات به موقع می‌تواند در این زمینه بسیار مؤثر باشد. نکته حائز اهمیت این است که خودکشی ازجمله آسیب‌ها و مسائل اجتماعی است که قابل پیشگیری است و درصورتی که علائم خطر شناسایی شود و حمایت‌ها، کمک‌ها و مداخلات لازم به موقع صورت پذیرد، می‌تواند قابل پیشگیری باشد.

خانم‌ها؛ 60درصد دانشجویان علوم پزشکی
بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت: از ۲۷۰هزار دانشجوی پزشکی ۶۰درصد آن خانم‌ها هستند. سال‌ها بیشترین رشد و افتخار را در حوزه زنان داشته‌ایم. باید افتخار کنیم به رشد زنان و بانوان در عمر انقلاب. همه ما در هر حوزه مسئولیتی که هستیم باید به فکر کار و خدمت به مردم باشیم.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :