• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
پنج شنبه 17 فروردین 1402
کد مطلب : 188651
+
-

مرام بی‌پایان یک ستاره تمام‌نشدنی

اتفاق خوب
مرام بی‌پایان یک ستاره تمام‌نشدنی

کیانو ریوز، بازیگر سرشناس هالیوود، با اکران چهارمین قسمت از سری فیلم‌های اکشن جان‌ویک، دوباره به اوج فعالیت‌های حرفه‌ای‌اش برگشته و سینماهای دنیا را تسخیر کرده است، اما همزمان با اکران این فیلم، خبری درباره قدرشناسی و مرام این بازیگر خاکی و افتاده، دنیا را بار دیگر متوجه مسلک متفاوت و مردمی او کرده است. او که به‌خاطر رفتارهای مهربانانه و خیرخواهانه‌اش مورد توجه قرار گرفته است، این بار به‌خاطر دادن یک هدیه ویژه و البته گران‌قیمت به تیم بدلکاری‌اش در این فیلم خبرساز شده است. ریوز در پایان چهارمین قسمت از فیلم جان ویک، برای نشان دادن قدردانی خود از تیم بدلکارش، به هر کدام از آنها یک ساعت گران‌قیمت رولکس که طراحی اختصاصی دارد، هدیه داده است.
او اعضای تیمش را در پاریس به یک رستوران برای شام دعوت کرده و در آنجا به هر کدام از آنها یک ساعت 10هزار دلاری هدیه داده است. نکته قابل توجه این است که روی هر کدام از این ساعت‌ها، یک پیام جداگانه خطاب به اعضای تیم نوشته شده است. این البته تنها هدیه ریوز به تیم بدلکاری‌اش نبوده و به‌عنوان یک یادگاری بامزه، ‌تی‌شرت‌هایی به آنها داده که تعداد دفعاتی که در صحنه‌های فیلم کشته شده‌اند روی آن نوشته شده است.
ریوز به‌خاطر فعالیت‌هایی  از این دست، شهرت دارد و یکی از خیرترین و خاکی‌ترین سوپراستارهای هالیوود است. بارها تصاویری از او منتشر شده که در اوج محبوبیت و شهرت، با مترو این طرف و آن طرف می‌رود و خبرهای زیادی از فعالیت‌های انسان‌دوستانه او منتشر شده است.
ریوز از سوی هوادارانش، به‌عنوان فروتن‌ترین سلبریتی دنیا شناخته می‌شود. او به دفعات در خیابان‌ها و مکان‌های عمومی، با هوادارانش پای صحبت نشسته و با آنها وقت گذرانده است و صمیمیتی که از خود در برخورد با مردم عادی نشان می‌دهد، از سوی بسیاری، غیرقابل مقایسه خوانده می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید