• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
چهار شنبه 24 اسفند 1401
کد مطلب : 187875
+
-

نقل‌قول

مشارکت 26هزار نیروی اورژانس در طرح نوروزی
جعفر میعادفــــر، رئیس سازمان اورژانــس کشور:برنــــامه‌ریــزی اورژانس برای کاهش ۲۰درصدی مصدومان و جان‌باختگان حوادث رانندگی در طرح نوروزی ۱۴۰۲ است. اورژانس کشور با تمام امکانات و در حد وسع و توان خود در طرح نوروزی پای کار آمده است. ۳۲۰۰پایگاه زمینی و هوایی، ۸۸دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۲۶هزار نفر نیروی اورژانس در طرح نوروزی مشارکت دارند.

آماده تامین نیازهای دارویی هستیم
علیرضا عسگری، مدیرعامل شرکت تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر:به فراخور نیاز کشور که از طریق سازمان غذا و دارو اعلام می‌شود، آمادگی داریم برای تأمین  هرگونه نیازهای دارویی وارد میدان شویم و این اطمینان را می‌دهیم که سال آینده با ظرفیتی بیشتراز امســـــال   در این زمینه نقش‌آفرینی کنیم.

جزو ۳۰کشور اول در حوادث جاده‌ای هستیم
بابک محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر:عمده حوادث رانندگی ناشی از خطای انسانی است. متأسفانه ایران جزو ۳۰کشور اول در حوادث جاده‌ای است. سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر در کنار دیگر دستگاه‌های امدادی و پلیس در طرح نوروزی فعال خواهد بود. به همین منظور ۵۰هزار نفر از نیروهای جوانان و داوطلبان هلال‌احمر در ابتدای شهرها و به‌خصوص ۳۰کیلومـــتری شهـرها مستقر می‌شوند.

استخدام بالغ بر ۲۰هزار نفر در آزمون دبیری
محـمد مهــدی کاظمی، معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش: مجوز استخدام بالغ بر ۲۰هزار نفر در آزمون دبیری اخذ شده و متقاضیان تا ۴۰ سال سن با مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در این آزمون شرکت خواهند کرد. آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش برای جذب ۲۸هزار معلم ابتدایی در روز جمعه ۸ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد. این آزمون با توجه به آمار شرکت‌کنندگان در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید