• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
سه شنبه 23 اسفند 1401
کد مطلب : 187810
+
-

مغز اقتصادی

بارسا برای یازدهمین‌بار در این فصل یک بر صفر برنده شد

مغز اقتصادی

بارسلونا برای یازدهمین‌بار در این فصل پیروزی یک بر صفر کسب کرد و یک برد ایتالیایی یا سیمئونه‌ای دیگر را به‌دست آورد. حریف آنها این‌بار بیلبائو بود در ورزشگاه سن‌مامس. بارسا برای این بازی جان کند و با چنگ و دندان به دفاع پرداخت؛ طوری که قراردادن سر گاوی مقابل توپ روی زمین به یک تصویر ماندگار از این مسابقه تبدیل شد؛ صحنه‌ای که باعث تمجید خیلی‌ها ازجمله پویول، کاپیتان سابق بارسا از تعصب بازیکن جوان این تیم شد. یک گل بیلبائو توسط کمک‌داور ویدئویی مردود و گل رافینیا توسط همین تکنولوژی سالم اعلام شد.
با اینکه اختلاف 9امتیازی با رئال تعقیب‌کننده حفظ شده، بارسا همچنان تحت فشار است. رئال‌مادرید هم دیروز به صف منتقدان این باشگاه در پرونده بارساگیت درباره رسوایی داوری اضافه شد و رابطه حسنه بین پرس و لاپورتا که بر سر پروژه سوپرلیگ شکل گرفته بود، باز هم تیره شد. رسانه‌های کاتالونی از رفتار تازه رئال به اعلام جنگ تعبیر کرده‌اند. بقیه باشگاه‌های لالیگایی هم در این زمینه همراه رئال‌مادرید هستند.
 بارسلونا با بسته نگه‌داشتن دروازه خود در دیدار مقابل بیلبائو به نخستین تیم در تاریخ لالیگا تبدیل شد که پس از 25هفته موفق به ثبت رکورد 19کلین‌شیت شده‌ است.
 تا پایان هفته بیست‌‌وپنجم لالیگا، بارسلونا تنها ۸گل دریافت کرده است تا از این حیث رکوردی جدید را در تاریخ این رقابت‌ها به ثبت برساند. تا پیش از این رکورد کمترین گل خورده تا پایان هفته بیست‌وپنجم لالیگا به‌طور مشترک در اختیار اتلتیکومادرید (91-1990) و دپورتیوولاکرونیا (94-1993) هر دو با ۱۰گل خورده بود.
 رافینیا در 2بازی پیاپی گل 3امتیازی زد. وینگر برزیلی در این فصل 9گل و 9پاس گل ثبت کرده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید