• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
یکشنبه 21 اسفند 1401
کد مطلب : 187625
+
-

شهادت ۲ مأمور پلیس در تیراندازی افراد ناشناس

کوتاه از حادثه
شهادت ۲ مأمور پلیس در تیراندازی افراد ناشناس

عاملان شهادت 2نفر از مأموران پلیس در سیستان و بلوچستان در حالی دستگیر شدند که 2مأمور دیگر هنگام انجام وظیفه به‌دست افراد مسلح به شهادت رسیدند.
به گزارش همشهری، چهارم بهمن‌ماه امسال مأموران انتظامی در شهرستان بمپور واقع در استان سیستان و بلوچستان در حال گشتزنی بودند که اشرار مسلح به آنها حمله کردند. در جریان این درگیری مسلحانه، سرگرد مختار مومنی و ستوان دوم ابوذر امیدوار به شهادت رسیدند. به‌دنبال این جنایت تحقیقات برای دستگیری اشرار مسلح آغاز شد تا اینکه سرانجام مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی توانستند عاملان اصلی این جنایت را در شهرستان ایرانشهر دستگیر کنند.
از سوی دیگر صبح روز جمعه مأموران گشت شهرستان گلشن از توابع سیستان و بلوچستان هنگام اجرای مأموریت تامین امنیت نمازجمعه و مردم در حاشیه شهر هدف حمله ناجوانمردانه اشرار قرار گرفتند. در این حمله که به‌صورت غافلگیرانه انجام شد، سرهنگ دوم محسن پودینه‌ای و ستوان‌سوم احسان شهرکی راننده گشت بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسیدند.
سردار دوستعلی جلیلیان، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اعلام جزئیات این حادثه از تلاش برای دستگیری اشرار مسلح خبر داد.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید