• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
شنبه 20 اسفند 1401
کد مطلب : 187481
+
-

با مردم/فرزندم 10ماهه شد وام فرزند سوم نرسید

پس از مراجعات مکرر برای دریافت وام فرزند آوری و تأکید مسئولان بر الزام واریز سریع وام به حساب متقاضیان، به‌رغم اینکه همه مدارکم آماده بود و منتظر پرداخت بودم خبری از پرداخت این وام نشد.درنهایت گفتند بروید انصراف دهید و وقتی دوباره اعتباری آمد ثبت‌نام مجدد کنید چون سقف اعتبار اختصاص داده شده تمام‌شده است. مگر نه اینکه وام فرزندآوری مخصوص تازه متولدان است؟ آیا سال دیگر فرزند من همچنان تازه متولد است؟ چرا هیچ‌کس پاسخگو نیست تازه می‌گویند سال آینده ممکن است مجدد اعتبار داده شود یا نشود!
یاری از تهران

معلولان قادر به پرداخت هزینه‌های کاردرمانی نیستند
متأسفانه به‌خاطر افزایش چند برابری قیمت کاردرمانی و فیزیوتراپی معلولان نخاعی نمی‌توانند از کاردرمانی که برایشان واجب است استفاده کنند. بهزیستی هم حمایتی نمی‌کند و این موضوع باعث خشکی مفاصل و نازکی استخوان‌های معلولان می‌شود و تبعات آن جبران ناپذیر است. در چنین شرایطی اگر معلولی دچار شکستگی شود هزینه‌ها چند برابر خواهد شد زیرا طول درمان و هزینه‌های آن جدای درد و سختی‌های دیگرش بسیار است. لطفا صدای ما معلولان را بشنوید.
زارعی از رودبار گیلان

سطل‌های مکانیزه نو شامل همه شهر شوند
به‌تازگی سطل‌های زباله نو در بسیاری نقاط شهر جایگزین سطل‌های فرسوده شده‌اند. تقاضا می‌شود این سطل‌های مکانیزه در همه نقاط شهر توزیع شوند ضمن اینکه شست‌وشوی سطل‌ها به‌صورت مستمر صورت گیرد. به‌خصوص که با خروج از فصل سرما این مهم بیشتر حس می‌شود.
زارعی از تهران

پیامک

زمین‌های خاکی اطراف مرز مهران مسطح و آسفالت شوند
مرز مهران گذرگاه اصلی مردم به‌ عراق است و متأسفانه زمین‌های خاکی بسیاری در آن است که با انبوهی از زباله پوشانده شده‌‌اند. از مسئولان و وزارت خارجه می‌خواهیم تا با رایزنی با طرف عراقی از آنها بخواهند فاصله بین مرز تا محل پارک خودروهای عراقی را مسطح کرده و با آسفالت کردن آن از بروز بیماری تنفسی زائران جلوگیری کنند. هم‌اکنون وارد مهران که بشوید ترمینالش خاک و غبار است و در کربلا هم پارکینگ آن پر از غبار و گرد و خاک است، درحالی‌که این نقاط توقفگاه زوار هستند و گاهی مجبورند ساعت‌ها در این پارکینگ منتظر ماشین بشوند.
رمضانی از مهران

پایانه تاکسی‌های رسالت - ونک؛ محل کسب‌وکار اتوبوس‌ها
مسئول خط یا نماینده وی در خط پایانه ایستگاه رسالت به ونک با نگه داشتن و جلوگیری ازکار تاکسی‌ها و ون‌های این خط، به اتوبوس‌ها اجازه می‌دهد که مسافران را سوار کنند. نکته عجیب این است که مسافران می‌بایست پول کرایه تاکسی را به راننده اتوبوس پرداخت کنند. حتی اگر این کار به‌طور موقت و در راستای کمک به کاهش ترافیک و جابه جا شدن تعداد بیشتری از مسافران در این روزهای پایانی سال باشد اولویت با تاکسی‌ها و ون‌های خطی است. از طرفی گرفتن کرایه تاکسی یا ون از مسافران عین بی‌انصافی و اجحاف است.
جهانی از تهران

دستگاه‌های شارژ اصفهان کارت در شهرک خانه نصب شود
ضمن سپاس بسیار از سازمان اتوبوسرانی اصفهان و حومه درخصوص راه‌اندازی اتوبوس‌های جدید و نو در اکثر خطوط درون شهری، از این سازمان تقاضا داریم نسبت به نصب و راه‌اندازی چند دستگاه مخصوص شارژ کارت‌های اتوبوس و مترو (اصفهان کارت) در چند نقطه شهرک خانه اصفهان و در کنار ایستگاه‌های اتوبوس شهری شرکت واحد اقدام نمایند.
محمود بلیغیان از اصفهان




 

این خبر را به اشتراک بگذارید