• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
چهار شنبه 10 اسفند 1401
کد مطلب : 186834
+
-

چه کسانی ویژه‌برنامه نوروز را اجرا می‌کنند؟

تلویزیون
چه کسانی ویژه‌برنامه نوروز را اجرا می‌کنند؟

برخلاف سال‌های گذشته امسال در شبکه‌های تلویزیونی برای ویژه‌برنامه ‌نوروز شاهد چهره‌های جدید هستیم؛ حامد سلطانی، المیرا شریفی‌مقدم، وحید رونقی، مصطفی امامی، مهران رجبی و سیدبشیر حسینی؛ چهره‌هایی که در مقام مجری قرار است اجرای ویژه‌برنامه تحویل سال نو را برعهده داشته باشند. حامد سلطانی و سیدبشیر حسینی از گزینه‌های اصلی اجرای ویژه‌برنامه تحویل سال شبکه3 هستند. حامد سلطانی که با اجرای مسابقه برنامه «میدون» شناخته شد، طی یکی، دوسال اخیر اجرای برنامه‌های «سلام صبح بخیر»، «حسینیه معلی» و «اعجوبه‌ها» را برعهده داشته است. او در حال حاضر فصل جدید مسابقه «اعجوبه‌ها» را روی آنتن دارد. سیدبشیر حسینی هم برای نخستین‌بار به‌عنوان داور در مسابقه استعدادیابی «عصر جدید» حاضر شد. او در فصل سوم این مسابقه جای خود را به مجید اسماعیلی داد. حسینی سال گذشته نخستین تجربه‌ خود را در حوزه اجرا با برنامه «رویانیوم» پشت‌سر گذاشت. وحید رونقی و المیرا شریفی‌مقدم که این روزها برنامه «صبحانه ایرانی» را در شبکه 2 سیما اجرا می‌کنند، از گزینه‌های اصلی اجرای برنامه تحویل سال شبکه 2سیما هستند.
مصطفی امامی که چند سالی است مجری ثابت شبکه5 سیما محسوب می‌شود، از گزینه‌های اصلی اجرای تحویل سال این شبکه است. او اخیرا اجرای ویژه‌برنامه شب یلدای تلویزیون را برعهده داشت. مهران رجبی هم که مدتی است در قالب مجری از شبکه‌های تلویزیون اجرای برنامه‌هایی ازجمله «خودمونی» را پشت‌سر گذاشته، اخیرا اجرای ویژه‌برنامه‌های شب یلدای شبکه 3سیما را برعهده داشت. این بازیگر نیز از گزینه‌های اجرای تحویل سال محسوب می‌شود، اما تاکنون جزئیات بیشتری درباره حضور وی منتشر نشده است.

مجریان غایب
احسان علیخانی که سال‌ها اجرای ویژه‌برنامه تحویل سال تلویزیون را برعهده داشت و پخش فصل سوم «عصرجدید» نیز با اجرای او از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های سیما محسوب می‌شد، آخرین‌بار به‌عنوان مجری ویژه‌برنامه تحویل سال۱۴۰۱ روی آنتن رفت. در پی توقف همکاری علیخانی با شبکه3، حضورش در نوروز ۱۴۰۲ منتفی به‌نظر می‌رسد. همچنین رضا رشیدپور، دیگر مجری ثابت این شبکه هم فعلا نامش ‌ بین مجریان نوروز دیده نمی‌شود. شبکه یک سیما نیز برنامه تحویل سال‌جاری خود را با «فرمول یک» و اجرای علی ضیا‌ روی آنتن برد. این مجری نیز به‌عنوان مجری ثابت شبکه یک سیما مدتی است از آنتن دور مانده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید