• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
شنبه 6 اسفند 1401
کد مطلب : 186388
+
-

جشنواره مطبوعات سیستان‌وبلوچستان برگزار شد

هیأت داوران هفتمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری سیستان و بلوچستان، نفرات برگزیده این جشنواره را معرفی کرد.
به‌گزارش همشهری، مدیرعامل خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان گفت: فراخوان هفتمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان در شهریور سال‌جاری در بخش‌های گزارش(خبری، گزارش تحلیلی-توصیفی)، گزارش ویدئویی، یادداشت و سر مقاله، خبر، مصاحبه تفصیلی، عکس (مستند یا خبری)، تیتر، پوستر و اینفوگرافیک، طراحی و صفحه‌آرایی، طنز و کاریکاتور و موشن‌گرافیک منتشر شد.
محمدهادی طهرانی‌مقدم گفت: ۱۷۷اثر از سوی ۴۶شرکت‌کننده به این جشنواره ارسال شد که ۶اثر مقام اول، 7اثر مقام دوم و ۱۰اثر حائز رتبه سوم شدند. خبرنگار روزنامه همشهری توانست در بخش گزارش‌خبری جشنواره، رتبه دوم را کسب کند. استاندار سیستان و بلوچستان در مراسم معرفی برگزیدگان گفت: سیستان و بلوچستان ظرفیت‌های فراوانی دارد و همه باید در کنار یکدیگر محرومیت‌ها را رفع کنیم و با نگاه تولیدی کار را جلو ببریم تا در تمامی حوزه‌ها پیشرفت کنیم. محمد کرمی افزود: باید نگاه‌ها در سیستان و بلوچستان تولیدی و فرهنگ کار تقویت شود و همه با اتحاد و انسجام به یکدیگر کمک و به سمت پژوهش‌محوری حرکت کنیم.
 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید