• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
سه شنبه 2 اسفند 1401
کد مطلب : 186125
+
-

با مردم/چرا عیدی بازنشستگان و شاغلان یکسان نیست

درحالی‌که بازنشستگان 30سال حق بیمه پرداخته‌اند عیدی‌شان به اندازه شاغلان نیست. حداقل این است که به اندازه یک‌ماه پایه حقوق خودشان عیدی بگیرند نه اینکه رقم بسیار ناچیز یک‌میلیون‌و800هزار تومان. چرا مسئولان متوجه هزینه‌های زندگی بازنشستگان نیستند.
فرهنگی از تهران

برای توزیع لاستیک پول‌های رانندگان را بلوکه کرده اند
یکی از شرکت‌های درخواست خودروی اینترنتی برای توزیع لاستیک مثلا دولتی و ارزان‌تر یک‌ماه زودتر مبلغ را از رانندگان دریافت کرده و پس از یک‌ماه که باید لاستیک را تحویل بگیریم پاسکاری شروع شده و رانندگان را سرگردان و از کار و زندگی انداخته است و تازه فروشنده می‌گوید که لاستیک هنوز نیامده است.
جالب اینجاست وقتی با شرکت تماس می‌گیریم بعد از اینکه یک ساعت در صف انتظار هستیم زمانی که قرار است به اپراتور وصل شویم تلفن را قطع می‌کنند.آیا این سزاوار است که پول راننده یک‌ماه مسکوت بماند و کسی هم جوابگو نباشد؟
آشتیانی از تهران

پیامک
بانک‌هایی که به موجودی کارت سود می‌دهند معرفی شوند

اخیرا برخی از بانک‌ها به مبالغی که در حساب و کارت مشتریانشان موجود است، داوطلبانه سود واریز می‌کردد. این کار برای مشتریان تازگی دارد و تشویقی برای جلب نقدینگی و سرمایه توسط بانک‌هاست. بهتر است که بانک مرکزی اسامی بانک‌های عامل اجرای این طرح را اعلام کند تا هم مشتریان بیشتری از خدمات این بانک‌ها استفاده کنند و هم این بانک‌ها بتوانند نقدینگی بیشتری جذب کنند.
همایون فر از تهران

مقررات برگزاری کنکور سراسری بازنگری شود
دانش‌آموزی از مناطق محروم هستم و بسیار نگران مقررات برگزاری کنکور. سطح تدریس برخط در مناطق محروم اصلا قابل مقایسه با کلاس‌های برخط مراکز استان‌ها نیست. شائبه تقلب در امتحانات نهایی هم جدی است و امتحان‌ها هم ساده نیست. برای رفع ‌ مشکل این بخش امکان ترمیم معدل با شرکت دوباره در آزمون نهایی میسر است که برای اقشاری مانند ما سخت است اولا هزینه شرکت در آزمون ترمیم معدل برای ما بسیار زیاد است.   در ثانی زمان برگزاری آزمون فوق در اوج دغدغه و فشار‌ماه قبل از کنکور است. بنابراین تلاش برای ترمیم معدل امیدی باقی نمی‌گذارد. لطفا صدای ما را بشنوید.
غفاری از منوجان کرمان

پیام
مراکز قدیمی پاراکلینیکی، تعرفه مراکز مدرن و نو را می‌گیرند

بعضی از مراکز پزشکی در شهرها ازجمله اصفهان ظاهری آراسته و نمای شیک دارند ولی وسایل و تجهیزات آنها اغلب قدیمی و فرسوده است. این موضوع به‌خصوص در مورد آزمایشگاه‌ها و مراکز عکسبرداری‌های پزشکی از جمله ‌ام آر‌آی،سونوگرافی، سی تی اسکن، برخی رادیولوژی‌ها و... بیشتر دیده می‌شود. درحالی‌که دستگاه‌های مراکز قدیمی دقت و حساسیت لازم را ندارند، ولی همان نرخ‌ها و تعرفه‌های جدید مصوب را از مراجعین دریافت می‌کنند، لطفا به این موضوع رسیدگی شود.
محمود بلیغیان از اصفهان

کمبود اسکناس، نگران‌کننده است
کاهش تدریجی چاپ و توزیع اسکناس‌ها نگران‌کننده است زیرا همچنان در معاملات به پول‌های نقد نیاز است و حتی در برخی مواقع معاملات خرد فقط با پول نقد انجام می‌شود. مسئولان تصور نکنند که همه‌‌چیز با کارت بانکی شدنی است و جا دارد همچنان نسبت به توزیع پول به میزان متناسب توجه کنند.
اکبری از تهران


 

این خبر را به اشتراک بگذارید