• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
چهار شنبه 26 بهمن 1401
کد مطلب : 185609
+
-

نکته بازی/ کار خاصی که نکرد...

با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال به‌دلیل رفتارهایش در بازی با مس کرمان 2جلسه از همراهی آبی‌پوشان محروم شده که یک جلسه از آن تا پایان فصل تعلیق می‌شود. باشگاه استقلال اما نسبت به این حکم معترض است و علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل آبی‌ها گفته: «ساپینتو در کرمان چه کار کرد که محرومش کردید؟ سرمربی ما هیچ کار غیرعادی انجام نداد و فقط به سمت هواداران و‌ سکونشینان استقلال شادی کرد که کاملا هم امری طبیعی است.» خب البته گویا استاد آن حرکات را فقط در مقابل هواداران خودی انجام نداده و تماشاگران مسی را هم در شادی‌های «دستی»اش سهیم کرده است. هرچند با توجه به سوابق مربی پرتغالی، انصافا هم کارهای او در کرمان «چیز خاصی» نیست و انتظار پرخاشگری‌های خیلی بیشتری از استاد می‌رود!

می‌آمد چه می‌گفت؟
یکی از حواشی بازی پرسپولیس و هوادار این بود که بعد از شکست غیرمنتظره سرخپوشان برابر حریف، یحیی گل‌محمدی از حضور در نشست خبری خودداری کرد. تا پارسال که حمید مطهری سخنور در تیم حضور داشت، در چنین مواقعی جور سرمربی تیم را می‌کشید و رودرروی خبرنگاران می‌نشست، اما حالا که از مطهری هم خبری نیست، یحیی آنالیزورش را به نشست فرستاده است. باز خدا را شکر آنالیزور دم دست بود، وگرنه معلوم نیست قرعه پاسخگویی در مقابل این شکست به‌نام کدام بخت‌برگشته دیگری می‌افتاد. مدیر رسانه‌ای پرسپولیس در مورد غیبت گل‌محمدی گفته: «این موضوع دلیل خاصی نداشت.» بله خب؛ بیاید چه بگوید؟ باز از داوری‌ها گلایه کند یا تئوری زمین خوردن خودش را پیش بکشد؟ متن مصاحبه‌های او را قبل از اینکه دهان باز کند می‌شود حدس زد.

دیدید به نفع‌تان شد؟
بیشتر انرژی باشگاه پرسپولیس طی چند روز گذشته صرف اعتراض به تعویق مسابقه حذفی این تیم با سپاهان شده است. این دیدار به‌دلیل رویارویی دوستانه سپاهان و زنیت روسیه عقب افتاد و باعث شد قرمزها حسابی شاکی شوند. دلیل اصلی این داستان هم وقفه 9روزه بین مسابقه با هوادار و دیدار با سپاهان است که به زعم یحیی گل‌محمدی باعث افت تیم می‌شود و مسابقات بعدی را هم فشرده می‌کند. فارغ از اینکه آیا در این مورد حق با قرمزهاست یا نه، با توجه به شرایط جدید به‌نظر می‌رسد این وقفه 9روزه چندان هم برای پرسپولیس بی‌فایده نبوده است. این تیم که در هفته بیستم برابر هوادار شکست خورد و به نوعی در بحران فرو رفت، حالا کمی بیشتر فرصت دارد تا خودش را بازسازی کند.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید