• یکشنبه 6 خرداد 1403
  • الأحَد 18 ذی القعده 1445
  • 2024 May 26
سه شنبه 25 بهمن 1401
کد مطلب : 185582
+
-

دستور ویژه اژه‌ای درباره اجرای فرمان عفو

رئیس قوه قضاییه به مسئولان ذیربط قضایی دستور داد به‌منظور اجرایی و نهایی‌کردن هرچه زودتر عفو اخیر مقام‌معظم‌رهبری و تعیین‌تکلیف همه متهمان و محکومان و زندانیانِ مشمول این عفو و اعلام مراتب به آنها و خانواده‌های‌شان، تلاش بیشتری صرف کنند.
براساس اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه، غلامحسین محسنی‌اژه‌ای با اشاره به وضعیت آن دسته از محکومان و زندانیان که دارای شاکی خصوصی هستند، گفت: این بخش از زندانیان و محکومان چنانچه بتوانند تا پایان سال رضایت شاکی خصوصی خود را جلب کنند، می‌توانند از عفو اخیر بهره‌مند شوند.
وی دراین باره گفت: ضروری است بخش‌های ذیربط در قوه قضاییه، ازجمله مرکز توسعه حل اختلاف، رؤسای کل دادگستری‌ها و دادستان‌ها، برای تحصیل رضایت شکات محکومان و زندانیان، ضمن توجه به حقوق مادی و معنوی شکات، نهایت تلاش خود را صرف کنند و امیدواریم این شاکیان نیز برای رضای خدا، همراهی‌های لازم را داشته باشند.
رئیس دستگاه قضا با اشاره به دروغ‌پراکنی‌ها و تلاش‌های مذبوحانه شیطان‌صفتان برای کاستن از حلاوت عفو اخیر مقام‌معظم‌رهبری در قبال تعداد قابل‌توجهی از متهمان و محکومان و زندانیان، مجدداً خطاب به عفوشدگان توصیه کرد ضمن بی‌توجهی به این دروغ‌ها و تلاش‌های شیطان‌صفتان، مراقب باشند تا در دام شیطان قرار نگیرند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید