• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
سه شنبه 25 بهمن 1401
کد مطلب : 185569
+
-

با مردم/سامانه جامع نهضت ملی مسکن باز نمی‌شود

درحالی‌که پیامک واریز مرحله اول وجه به تعدادی از متقاضیان ارسال شده است و لازم است از صحت و سقم و روند آن در سامانه و در بخش پیگیری و مشاهده درخواست‌ها مطلع شوند مدت‌هاست این سامانه باز نمی‌شود. به اداره راه و شهرسازی و مسکن هم زنگ می‌زنیم کسی پاسخگو نیست و می‌گویند این پنجره ملی خدمات دولت هوشمند است و ما نمی‌توانیم برای رفع مشکل احتمالی‌اش کاری بکنیم. واقعا تکلیف این وضع چیست و اصلا مشکل را به چه‌کسی باید گفت؟
رضوی از مشهد
 
هزینه بیمه تکمیلی فرهنگیان پرداخت نمی‌شود
متأسفانه مدتی است که هزینه بیمه تکمیلی فرهنگیان پرداخت نمی‌شود. با توجه به اینکه حقوق و مزایای این قشر جزو پایین‌ترین دستمزدهاست جا دارد با پرداخت هزینه بیمه تکمیلی، حداقل بخشی از فشار مالی این طبقه کاسته شود.
خامسی از تهران

معلولان و توان‌یابان نیازمند کمک خیرین هستند
با فشارهای اقتصادی که بر کل کشور حاکم شده خانواده معلولان و توان‌یابان بیش از پیش در فشار قرار گرفته‌اند. قبلا امکان داشت به غیراز نیازهای ضروری برای ما هم کاری انجام شود ولی اکنون امثال من فقط چشم‌شان به در است که ببینند پدرشان می‌تواند به اندازه کافی برایشان پوشک بخرد یا خیر؟ در این شرایط بد از خیران و افراد نیک‌اندیش تقاضا می‌شود به کمک سازمان‌های خیریه بیشتر هوای معلولان را داشته باشند.
کوچک‌زاده از رامهرمز

پیامک
تغییر پیمانکار متروی اهواز نیازمند بررسی است

بعد از مدت‌ها بررسی پیمانکاری برای اجرای پروژه متروی اهواز به‌کارگیری شد. هنوز کار پا نگرفته شورای شهر و شهرداری بر تغییر پیمانکار متروی اهواز اصرار دارند. ضرر و زیان این عزل و نصب‌های سرعتی و بی‌ضابطه بی‌شک متوجه مردم و هزینه آن نیز از جیب مردم است. لطفا مسئولان در انتخاب پیمانکاران از اول دقت کنند.
حیدری از اهواز

انحصار شرکت مخابرات در ارائه اینترنت عادلانه نیست
شرکت مخابرات به‌گونه‌ای همه پورت‌ها را گرفته که شهروندان مجبورند فقط از خود مخابرات اینترنت بگیرند و هیچ راه دیگری نیست. این انحصار واگذاری اینترنت برای کشور و مردم خوب نیست.
خدیر از کرج

جلوی تخلفات و گرانفروشی رستوران‌ها گرفته شود
قیمت یک سیخ جوجه کباب در برخی رستوران‌ها به 250هزار تومان رسیده است و چون تورم و گرانی است گویا این رقم بدیهی است. چرا جلوی تخلف و گرانفروشی برخی از رستوران‌ها گرفته نمی‌شود؟ این قیمت‌ها در حالی است که قیمت مرغ کیلویی 50هزار تومان است. مگر چند درصد سود باید نصیب فروشنده و رستوران‌دار بشود این عین بی‌انصافی است.از سازمان بازرسی تقاضا داریم تا با این قبیل تخلفات و گرانفروشی‌ها برخورد قاطع کنند.
افتخاری از تهران

پیام
شرط تکفل 2فرزند برای وام بازنشستگان غیرمنطقی است

چه تعداد از بازنشستگان تأمین اجتماعی ممکن است 2 فرزند تحت تکفل داشته باشند که پرداخت وام 12میلیونی را منوط به این شرط کرده‌اید بدیهی است فرزندان بازنشستگان ازدواج کرده یا مستقل شده باشند. در ثانی چرا در ادوار قبلی چنین شرطی نگذاشته‌اید یا قبلا به افراد بالای 78سال هم وام داده‌اند ولی اکنون شرط سنی قائل شده‌اند. این چه‌کاری است که با بازنشستگان می‌کنید؟
سبزی از تهران

کنتورهای جدید گاز را جایگزین قدیمی‌ها کنید
بارها دیده شده که برخی افراد برای فرار از پرداخت هزینه گاز مصرفی خود، اقدام به دستکاری کنتورخانه‌شان کرده‌اند و به‌اصطلاح شرکت گاز را دور زده‌اند. ضروری است این شرکت با جایگزینی کنتورهای گاز نو و غیر قابل دستکاری با کنتورهای کهنه جلوی این خلاف را بگیرد تا هم حقی از دیگران ضایع نشود و هم مشترکین پرمصرف ناچار به مصرف درست و به اندازه شوند.
خاکپور از سمنان

 ورودی میدان تجریش به خیابان ولی‌عصر خط‌کشی عابر و علائم ترافیکی ندارد
 ورودی میدان تجریش به خیابان ولی‌عصر بسیار شلوغ است و تقریبا در تمامی ساعات شبانه‌روز در آن منطقه تردد وجود دارد با این حال این محدوده نه خط‌کشی عابر پیاده دارد و نه تابلو و علامت راهنمایی و رانندگی. مسلما با نصب علائم و خط‌کشی عابر پیاده، بخشی از مشکل ترافیکی و تصادفات این منطقه حل خواهد شد.
نریمان از تهران


 

این خبر را به اشتراک بگذارید