• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
دو شنبه 10 بهمن 1401
کد مطلب : 184390
+
-

با مردم/نانوایی شهرک گلدیس شاهین‌شهر اصفهان، چند روز در هفته تعطیل است

شهرک گلدیس واقع در شاهین‌شهر اصفهان تنها یک نانوایی دارد که تا همین چند وقت پیش فقط پنجشنبه‌ها تعطیل بود اما به تازگی چهارشنبه‌ها را هم تعطیل کرده است. با مراجع مختلف مثل سامانه124، سازمان بازرسی اصناف و سندیکای نانوایان هم تماس گرفته و موضوع را مطرح کرده‌ایم و متأسفانه هیچ اقدامی در جهت اصلاح این روند انجام نشده است. با توجه به دوری این شهرک از شاهین‌شهر و نبود نانوایی دیگر در این شهرک، ساکنان دچار مشکل شده‌اند.
دباغ از شاهین‌شهر

کمبود اتوبوس‌های هفت‌تیر به پارک‌وی
هر روز تعداد زیادی مسافر به ایستگاه اتوبوس میدان هفت‌تیر می‌آیند که اکثر آنها هم کارگران و کارمندانی هستند که صبح خیلی زود از مناطق جنوبی شهر و یا اطراف تهران و کرج برای حضور در محل کارشان به این ایستگاه آمده‌اند. متأسفانه مأمور کنترل خط بیشتر روزها تعدادی از اتوبوس‌ها را به‌عنوان اتوبوس کمکی به خطوط دیگر می‌فرستد درحالی‌که مسافران خود این خط باید مدت‌ها در ایستگاه منتظر بمانند. وقتی هم که اعتراض می‌کنیم می‌گوید که این دستور به او ابلاغ شده و بی‌تقصیر است. سؤال من این است که چرا با وجود شلوغ‌بودن این خط و حجم زیاد مسافران آن، اتوبوس‌ها را به خطوط دیگر قرض می‌دهند؟ خیلی از اوقات به همین‌خاطر با تأخیر در محل کار حاضر شده و غیبت می‌خوریم که نتیجه آن کسر از حقوق است. ازمسئولان تقاضا داریم تا جلوی این روند را بگیرند.
اصلانی از تهران

در فصل سرما حیوانات بی‌پناه را دریابیم
همه می‌دانیم که با آمدن فصل سرما حیواناتی مثل پرندگان و یا گربه‌های خیابانی با مشکل پیداکردن غذا مواجه هستند و بسیاری از آنها به‌علت عدم‌تغذیه کافی تلف می‌شوند. خوب است که ما هم در محله‌های شهرمان مراکزی را برای غذارسانی به این موجودات بی‌پناه درنظر بگیریم. احسان به حیوانات بارها در احادیث مختلف بزرگان دین ما تأکید شده است.
مولایی از تهران

پیامک
وام مسکن را متناسب با قیمت بازار افزایش دهید

با توجه به افزایش افسارگسیخته قیمت مسکن، نرخ وام مسکن باید متناسب با این روند محاسبه و پرداخت شود چون ارقام فعلی اصلا جوابگوی نیاز متقاضیان نیست و دردی از آنها دوا نمی‌کند. خود من بعد از سال‌ها قصد خرید یک آپارتمان کوچک را داشتم و روی دریافت این وام هم حساب کرده بودم اما متأسفانه قیمت‌ها به قدری بالا رفته است که عملا این وام مشکلی از من حل نمی‌کند.
کریمی از اندیشه کرج

هنگام آلودگی هوا شرکت‌های خصوصی دورکار شوند
طی چند ماه اخیر بارها به‌علت آلودگی هوا ادارات دولتی تعطیل یا دورکار شدند. چرا این موضوع برای شرکت‌ها و بنگاه‌های خصوصی صدق نمی‌کند؟
درحالی‌که بسیاری از شرکت‌های خصوصی می‌توانند به شکل دورکار خدماتشان را ارائه دهند و اصلا نیازی به حضور فیزیکی آنها در محل کار نیست. تقاضا داریم تا قانون در این مورد شامل حال شرکت‌های خصوصی هم بشود.
سلطانیه از تهران

درختان بوستان شریعتی نیاز به رسیدگی دارند
به‌نظر می‌رسد مدت زیادی است که به درختان بوستان شریعتی واقع در شهرک شریعتی منطقه 19تهران، رسیدگی نشده است و آثار خشک‌شدن در تعداد زیادی از آنها به چشم می‌خورد. این مسئله می‌تواند ناشی از عدم‌آبیاری درست، خاک نامناسب و یا هرس‌نشدن به‌موقع درختان باشد. از شهرداری منطقه درخواست داریم تا با ارسال افراد متخصص به این بوستان، جلوی خشک‌شدن درختان و از بین‌رفتن آنها را بگیرند.
سلیمان از تهران

پیام
برقیمت‌گذاری مسکن در سایت‌های اینترنتی، نظارت شود

 من یک اجاره‌نشین هستم که پس از سال‌ها قصد خرید خانه را داشتم و به همین منظور به چند سایت اینترنتی سر زدم. با دیدن قیمت‌ها از خرید در منطقه مسکونی فعلی‌ام منصرف شدم و به چند محله پایین‌تر مراجعه کردم و بعد از پرس و جو و بازدید، بالاخره یک آپارتمان کوچک خریداری کردم. بعد از چند روز به‌طور اتفاقی با یکی از همسایگانی که قصد فروش آپارتمانش را داشت هم‌صحبت شدم و در کمال تعجب متوجه شدم که قیمت پیشنهادی ایشان متری 3میلیون تومان پایین‌تر از نرخی است که برای آپارتمان‌های این منطقه در سایت‌های اینترنتی درج شده بود. باید برای فعالیت این سایت‌ها قوانین سفت و سختی درنظر گرفته شود تا دیگر افرادی مثل من گولشان را نخورند.
چراغعلی از تهران
 
مجلات محبوب همشهری دوباره منتشر شوند
تا چند سال پیش مؤسسه همشهری در کنار انتشار روزنامه، مجلات جذاب و خواندنی را به بازار عرضه می‌کرد که مخاطبین فراوانی داشت. به‌طور مثال مجله دانستنی‌ها و یا داستان که بی‌رقیب بودند. از دست‌اندرکاران همشهری خواهشمندیم تا نسبت به راه‌اندازی و انتشار مجدد این مجلات اقدام کنند.
بهرام از تهران

شرکت پست مرسوله‌ها را به موقع ارسال نمی‌کند
من به‌واسطه شغلی که دارم به‌طور مرتب مشغول استفاده ازخدمات پستی هستم. متأسفانه مدتی است که شرکت پست محموله‌ها را به‌موقع ارسال نمی‌کند و این تأخیر ممکن است چند روز طول بکشد درحالی‌که سابقا حداکثر زمان ارسال و تحویل یک مرسوله 72ساعت بود. این وضعیت بر کسب‌وکار ‌امثال من تأثیر بدی می‌گذارد. از مسئولان اداره پست تقاضا دارم تا هر چه زودتر این مشکل را رفع کنند.
داراب از شهرکرد





 

این خبر را به اشتراک بگذارید