• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
دو شنبه 10 بهمن 1401
کد مطلب : 184369
+
-

سرخابی‌ها در سرازیری

برنامه 4هفته آینده پرسپولیس و استقلال، روی کاغذ ساده است

سرخابی‌ها در سرازیری

پرسپولیس و استقلال هفته هفدهم لیگ برتر را به شکل متفاوتی پشت سر گذاشتند. شکست سرخ‌ها در اهواز در برابر فولاد، با بهترین پیروزی فصل آبی‌ها مقابل ملوان همزمان شد تا فاصله 2تیم در صدر جدول کاهش بیابد و رقابت فشرده‌تر شود. در عین حال اما شرایط آنها در 4هفته پیش رو، کمی مشابه به‌نظر می‌رسد؛ جایی که مسابقات سرخابی‌ها حداقل روی کاغذ چندان دشوار نیست و می‌تواند فرصت مناسبی را برای کسب امتیازات حداکثری در اختیار 2تیم بگذارد.
براساس برنامه، پرسپولیس در هفته هجدهم باید میزبان آلومینیوم باشد. شاید اگر این بازی در اراک برگزار می‌شد کار برای سرخ‌ها سخت بود اما رویارویی با تیم هفتم جدول در ورزشگاه آزادی، لااقل روی کاغذ چندان دشوار نخواهد بود. سرخپوشان پس از آن باید در آبادان به مصاف نفت بروند؛ تیمی که هم‌اکنون در رده ماقبل آخر و پانزدهم جدول رده‌بندی قرار دارد. نفت بازی هفته گذشته‌اش را 3بر یک به آلومینیوم باخت. قرمزها در هفته بیستم باید به مصاف هوادار بروند و در هفته بیست‌ویکم یکی از آسان‌ترین مسابقات فصل خود را مقابل نفت مسجدسلیمان برگزار می‌کنند.
استقلال هم شرایط مشابهی دارد. شاگردان ریکاردو ساپینتو این هفته میزبان مس کرمان هستند و هفته آینده رودرروی نفت مسجدسلیمان، قعرنشین بی‌رقیب لیگ قرار می‌گیرند. در هفته بیستم شاهد تقابل استقلال با پیکان خواهیم بود و بعد از آن در هفته بیست‌ویکم، آبی‌ها باید به مصاف نساجی مازندران بروند؛ تیمی که در دور رفت با 3گل مغلوب استقلال شد. جالب اینجاست که در هفته بیست‌ودوم ورق برمی‌گردد و سرخابی‌ها باید یکی از دشوارترین مسابقات فصل خود را برگزار کنند. بر این اساس پرسپولیس در تبریز به مصاف تراکتور می‌رود و استقلال هم در تهران با گل‌گهر رودررو خواهد شد. بنابراین مهم است که این دو تیم در مسابقات هفته‌های آینده حداکثر امتیازات ممکن را کسب کنند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید