• شنبه 22 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 3 ذی القعده 1445
  • 2024 May 11
چهار شنبه 28 دی 1401
کد مطلب : 183179
+
-

با مردم/کوچه‌ها و خیابان‌های فرعی شن‌پاشی و مسیرگشایی شوند

تلاش زحمتکشان شهرداری باعث شد همه راه‌های اصلی شهر در روزهای برفی و یخبندان باز باشد، ‌اما کوچه‌های فرعی و خیابان‌های غیراصلی که اغلب توسط برج‌ها و ساختمان‌های بسیار بلند احاطه شده و آفتابگیر نیستند و تردد خودرو در آنها کمتر است همچنان یخبندان و برفی هستند. از شهرداری تقاضا داریم همچون راه‌های اصلی این مسیرها را شن‌پاشی و بازگشایی کند.
سلیمی از تهران

جلوی حذف کامل گوشت از سفره‌های مردم را بگیرند
اخیرا با افزایش مکرر قیمت گوشت قرمز این کالای ضروری از سبد غذایی بخشی از اقشار حذف شد ولی طبقه متوسط و برخوردار کماکان قادر بودند هر‌از‌‌گاهی گوشت قرمز بخرند. اکنون با جهش بسیار سنگین قیمت‌ها این کالا برای قشر متوسط غیرقابل‌تهیه خواهد شد. 2ماه پیش گوشت گوسفندی حدود 200هزار تومان بود و اکنون 320هزار تومان فروخته می‌شود. خیلی‌ها قادر به خرید حتی یک کیلو گوشت در ماه نخواهند بود و ضروری است مسئولان فکری بکنند پیش از آنکه سلامت جامعه در معرض خطر قرار گیرد.
ضیایی از تهران

پیامک
کسی حق ندارد از نام دیگری جز خلیج‌فارس استفاده کند

با افرادی که نام خلیج‌فارس را درست استفاده نمی‌کنند در هر سطحی برخورد شود و در بعد کلان مسئولان وزارت خارجه واکنش جدی به افرادی نشان ‌دهند که هویت ملی و ایرانی و اسلامی ما را جدی نگرفته‌اند. همه باید بدانند تمامیت ارضی ایران قابل‌تغییر و واگذاری نیست و هرکسی غیر از این بیندیشد باید مواخذه شود.
کبودوند از شیراز

کمبود شربت‌های معده و سرماخوردگی مدیریت شود
خانوادگی دچار بیماری‌های ویروسی فصل سرما شدیم و برای 4مریض در سنین مختلف تنها 2شربت سرماخوردگی که پزشک تجویز کرده بود پیدا کردیم. حتی با 2شرکت دارویی تماس گرفتیم و وقتی علت کمبود این شربت‌ها را که همگی تولید داخل هستند جویا شدیم، متوجه شدیم علت این امر کمبود مواداولیه یا کوتاهی در تولید نیست، بلکه به‌دلیل نبود در شیشه شربت، خط تولید متوقف شده است. بهتر است برای حل این مشکل تا زمان موجود شدن در شیشه‌ها در بسته‌بندی‌های پلاستیکی و معادل یک‌بار مصرف این شربت‌ها را عرضه کنند تا در فصل شیوع بیماری، بیماران دچار دردسر نشوند.
مشکریز از بروجرد

پیام
نیروگاه‌های خورشیدی در همه جای کشور راه‌اندازی شود

 خوشبختانه کشور ما در موقعیت جغرافیایی‌ای قرار گرفته که به واسطه آن تعداد زیادی از شهرها در سراسر سال از نعمت تابش خورشید و هوای آفتابی بهره‌مند هستند در نتیجه با ایجاد پایگاه‌ها و مراکز خورشیدی می‌توانیم از این انرژی پاک و رایگان به راحتی استفاده کنیم. به این ترتیب هم در مصرف انرژی‌های دیگر که معمولا موجب آلودگی هوا و محیط‌زیست می‌شوند صرفه جویی می‌شود و هم معضل تامین انرژی تعداد بیشتری از شهرهای کشور رفع می‌شود.
خداکرم از سیرجان

بیمه تکمیلی بازنشستگان در پرداخت وجوه بسیار تأخیر دارد
شرکت بیمه‌ای حافظ که به‌عنوان بیمه تکمیلی بازنشستگان شناخته می‌شود درخصوص پرداخت هزینه درمان بسیار تعلل می‌کند. حدود 90روز قبل اسناد پزشکی مورد‌تأیید به این بیمه ارائه دادم تا وجوه هزینه شده را دریافت کنم. اکنون با گذشت ۹۰روز تقویمی و ۶۰روز کاری اقدامی صورت نگرفته و وجهی پرداخت نشده است. هر بار هم با شرکت تماس می‌گیرم یا حضوری مراجعه می‌کنم، اعلام می‌کنند که پیگیری می‌کنند.
رحمانی از تهران

قدردانی
رانندگان شایسته اتوبوسرانی تقدیر شوند

یک راننده جوان و پرانرژی و همیشه آراسته در خط میدان راه‌آهن به پارک‌وی روی یک دستگاه اتوبوس که عنوان گردشی چهارراه ولی‌عصر(عج) دارد، شاغل است که در ساعات اوج شلوغی و تردد در این ایستگاه‌های بسیار شلوغ مسافرگیری می‌کند. این راننده که بارها سوار اتوبوس‌اش شده‌ایم بسیار مودب، خوش‌برخورد، صبور و مداراگر است به‌خصوص در مورد خانم‌ها و پیاده و سوار‌شدن آنها بسیار صبور است. عصبی نمی‌شود، بدخلقی نمی‌کند و برخلاف برخی رانندگان از باز و بسته کردن مکرر در شاکی نمی‌شود. همین آرامش وی باعث می‌شود مسافران نیز آرام باشند و فضای آرامی در بین انبوه جمعیت اتوبوس‌سوار حاکم شود. متأسفانه نام این راننده شایسته را نمی‌دانم ولی صبح‌ها حدود ساعت 7و30دقیقه بامداد در ایستگاه تئاترشهر (چهارراه ولی عصر) به‌عنوان اتوبوس کمکی مسافرگیری می‌کند. جا دارد این افراد تقدیر و به‌عنوان الگو به دیگر رانندگان معرفی شوند.
یوسفی از تهران




 

این خبر را به اشتراک بگذارید