• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
سه شنبه 27 دی 1401
کد مطلب : 183050
+
-

نکته بازی/ دیگر چه‌کسی را می‌خواستید بگیرید؟

تورس، کاپیتان سابق اوساسونا و همبازی پیشین جواد نکونام در این تیم، نخستین خرید فولادی‌ها در پنجره زمستانی بود و البته آنها سعید واسعی را هم جذب کردند. حالا مهدی هاشمی‌نسب، دستیار نکو در این مورد می‌گوید: «فولاد تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا است و باید حمایت شود.» صددرصد همینطور است و امیدواریم سرخپوشان در لیگ قهرمانان موفق شوند، اما هاشمی‌نسب جوری از ضرورت حمایت سخن می‌گوید که انگار فولاد امسال کم خرج کرده است. اول فصل که هر کسی را می‎خواستید خریدید؛ از اشکان دژاگه، وریا غفوری و آقایی گرفته تا پهلوان و اسماعیلی. زمستان را هم که با یک بازیکن لالیگایی استارت زده‌اید؛ دیگر چه می‌خواهید عزیزجان؟ امر بفرمایید.

توقفگاه مربیان خارجی
تراکتور در ابتدای فصل قربان بردیف را به‌عنوان سرمربی جدید خود برگزید. این مربی اما به شکل عجیبی در طول تعطیلات لیگ از هدایت تراکتور کنار رفت و جای خودش را به پاکو خمز داد. خمز بعد از جام‌جهانی در تراکتور بد عمل نکرده، اما اخیرا برای یک مرخصی چند روزه به اسپانیا برگشت و حالا خبر رسیده از باشگاه اسپورتینگ گیخون در لیگ دسته دوم این کشور پیشنهاد دارد. البته تراکتور فعلا جدایی مربی‌اش را تکذیب کرده، اما مدل اتفاقاتی که در این تیم رخ می‌دهد کلا عجیب و غریب است. اگر بعد از بردیف قرار به جدایی خمز باشد، باید تراکتور را توقفگاه موقت مربیان خارجی دانست.

ما از شما انتظار سود نداریم
فدراسیون فوتبال در معرض انتخاب 2سرمربی برای تیم‌های ملی کشور است؛ یکی امید و یکی هم بزرگسالان. تاج گفته سرمربی تیم امید طی چند روز آینده انتخاب خواهد شد، اما در مورد بزرگسالان فعلا عجله‌ای در کار نیست. حقیقتا هم نباید عجله کرد، مخصوصا با این مهارتی که تاج و شرکا دارند. استاد طی 3سال گذشته 2انتخاب برای تیم ملی داشته که هر 2فاجعه بوده‌اند؛ اولی ویلموتس بود که کمر فوتبال ایران را شکست و نزدیک بود قلب خود تاج را هم از کار بیندازد، دومی بازگرداندن کی‌روش که به شکست درخشان 6بر 2برابر انگلستان انجامید. بنابراین از دوستان تقاضا می‌کنیم مطلقا عجله نکنند و هر زمان راحت بودند، کسی را انتخاب کنند که لااقل ضررش کمتر باشد. ما از شما انتظار «سود» نداریم!




 

این خبر را به اشتراک بگذارید