• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
یکشنبه 25 دی 1401
کد مطلب : 182911
+
-

بهره‌برداری ازمجموعه ورزشی مرودشت تا پایان سال

شهردار منطقه ۷ در آخرین بازدید میدانی که هفته گذشته به همراه جمعی از مدیران شهری خود از این منطقه داشت، دستور تکمیل مجموعه فرهنگی و ورزشی مرودشت، یکی از مهم‌ترین پروژه‌های نیمه‌کاره منطقه را داد.
کلنگ ساخت این مجموعه ورزشی سال۹۵ در خیابان مرودشت، جنب بازار میوه و تره‌بار، به زمین زده شد، اما به‌رغم اینکه قرار بود نهایتا ساختمان این ورزشگاه ۲ساله تکمیل  شود و به بهره‌برداری برسد به‌دلیل نبود پول و اعتبار تا مدت‌ها نیمه‌کاره رها شد تا اینکه امسال بودجه لازم برای تکمیل این ورزشگاه تامین و در بازدید میدانی هفته گذشته قرار شد تا پایان سال درهای این مجموعه فرهنگی و ورزشی به روی شهروندان باز شود.
«نصرالله آبادیان»، شهردار منطقه۷، معتقد است این مجموعه خدمات ویژه‌ای به اهالی ارائه می‌دهد و ساخت و بهره‌برداری از آن سرانه ورزشی و تفریحی منطقه را به نحو مطلوبی بالا می‌برد.
اگر کنجکاوید با خدمات و امکانات ویژه‌ و تجهیزات این مرکز آشنا شوید، بد نیست بدانید که این مجموعه ۳ هکتاری که درست نزدیک باغ‌موزه قصر قرار دارد، با ۲ سالن توپی، سالن بدنسازی‌ چندمنظوره، سالن اسکواش و جایگاه ویژه با ظرفیت ۲۴ نفر و ظرفیت پذیرش ۱۵۰ تماشاچی، مطابق با استانداردهای روز و قسمت‌های عمومی به بهره‌برداری خواهد رسید.

این خبر را به اشتراک بگذارید