• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 24 دی 1401
کد مطلب : 182772
+
-

با مردم/قطع برق در سایت چوب‌فروشان غیرضروری و مشکل‌ساز است

قطع برق شهرک‌های صنعتی باید براساس میزان مصرف برق و گاز آنها باشد نه اینکه فروشندگان و سوله‌داران سایت‌های شهرک‌های صنعتی که اصولا تولیدی ندارند و عمده‌فروش کالا هستند با قطع برق مواجه شوند. مثلا در سایت چوب‌فروشان در شهرک صنعتی خاوران همگی فروشنده چوب هستند و قطع برق در این سایت و سایت‌ها و شهرک‌های مشابه فقط باعث برهم خوردن امنیت می‌شود چرا که دوربین‌های مداربسته از کار می‌افتند و کرکره‌هایی که صبح بالا رفته‌اند پایین نمی‌آیند. در این شرایط کاسب مستاصل مانده که چطور سوله یا مغازه‌اش را رها کند و برود درحالی‌که در دل شهر نیست، کرکره‌اش قفل نشده و دوربین مداربسته هم ندارد؟
افتخاری از کسبه سایت چوب‌فروشان

نوسان قیمت برخی اقلام سودجویی از قیمت دلار است
این روزها قیمت برخی اقلام ضروری یا حتی غیرضروری دچار نوسان است مثلا یک روز موز می‌شود 40هزار تومان، ‌روز دیگر پیاز، ‌2 روز بعد قیمت‌ها دوباره پایین می‌آید و دفعه بعد دوباره افزایش. در دیگر اقلام نیز این اتفاق می‌افتد درحالی‌که دولت برای ثبات قیمت تلاش می‌کند و مردم نیز صرفه جویانه در حال گذران امور هستند. سودجویی واردکنندگان از دلار 40هزار تومان باعث می‌شود این اتفاقات رقم بخورد و سود آن هم به جیب همین سودجویان می‌رود.
بارمانی از سنندج

پیامک
سکوی ایستگاه قطار قلعه حسن خان تاریک است

سکوی قطار حومه‌ای درشهر قدس (قلعه‌حسن‌خان) فاقد روشنایی و صندلی است. کافی است مسئولان راه‌آهن و شهرداری شهر قدس و نماینده مردم شهرستان‌های شهریار، قدس وملارد و فرماندارشهرقدس این وضعیت سکو و مسافران را چند ساعت ببینند تا متوجه شوند آنهایی که در سکو منتظر قطار تهران - قزوین هستند چه بر سرشان می‌آید. در آن صورت حتما به فکر نصب روشنایی و صندلی دردوطرف این سکو خواهند افتاد.
یاراحمدی از تهران

قطارشهری اصفهان کارت بلیت‌های منزلت را بپذیرد
امتیاز استفاده از کلیه وسایل نقلیه عمومی تحت نظارت شهرداری اصفهان به‌صورت نیم بها، یکی از وعده‌های اصلی و اولیه مسئولان سازمان رفاهی شهرداری برای حمایت از بازنشستگان و تکریم از اشخاصی است که واجد شرایط اخذ کارت شهروندی منزلت هستند، ولی چرا در مورد استفاده از قطار شهری (مترو) که تحت نظارت و پوشش شهرداری است، این امکان حمایتی مالی و رفاهی محقق نشده است؟
محمود بلیغیان از اصفهان

نهال‌کاری چند برابر هر سال شود
برنامه سالانه کاشت نهال همراه هرس شاخه‌های درختان روال و روندی سراسر خیروعام المنفعه است اما با توجه به تداوم آلودگی هوا و تغییرات اقلیمی ضرورت دارد چند برابر سنوات قبل نهال‌کاری شود. از شهرداری که در این امور پیشتاز است تقاضا داریم به این مهم توجه کند.
کاشانچی از تهران

پیام
بانک مسکن 22بهمن رشت نوبت دهی داشته باشد

بانک مسکن 22بهمن رشت همواره شلوغ است و به‌رغم وجود دستگاه نوبت دهی براساس نوبت عمل نمی‌شود. هر کسی که از راه برسد و آشنایی داشته باشد با نوبت یا بی‌نوبت کارش راه می‌افتد و هر کسی تصور کند که براساس نوبت دهی کارش انجام می‌شود چه بسا تا پایان ساعت کاری بانک در آنجا معطل شود. مدیر بانک نیز مشکل را جدی نمی‌گیرد و نوبت دهی را معضلی پیش پا افتاده می‌داند که قابلیت طرح ندارد.
معروفی از رشت

فرهنگ و معارف دینی در شبکه‌های مخصوص کودکان پررنگ‌تر شود
شبکه‌های تلویزیونی مخصوص کودکان و نوجوانان خوشبختانه بسیار ناچیز بدآموزی دارند و این خود بزرگ‌ترین حسن است که جای تشکر و قدردانی بسیار زیاد دارد اما ای‌کاش جنبه‌های فرهنگ و معارف دینی در این برنامه‌ها بیشترمنعکس شود. مثلا چه اشکالی دارد درلابه‌لای برنامه‌ها احادیث کوتاه و آیه‌های قرآن پخش شود. این سنین بهترین دوران برای شکل‌گیری آینده و سرنوشت است.
ابوالفتحی از تهران

از مجلس توقع داریم بودجه را اصولی بررسی کند
از مجلس توقع داریم حالا که بعد از یک‌ماه تأخیر لایحه بودجه به مجلس رفته است در بررسی جزئیات آن دقت دو چندان به خرج دهد و با عجله کار را جمع نکند. اگر بودجه مانند برخی سال‌ها با کسری، عدم‌تامین منابع درآمدی، نادیده گرفتن هزینه‌های اضافی و بسیاری از مواردی که هر سال تکرار می‌شود جمع‌بندی شود باید برای سال آینده بسیار نگران بود اما دقت و جزئی نگری با فراغ بال و دوری از سیاست‌زدگی می‌تواند آینده امیدوارکننده‌ای رقم بزند.
بایرامی از تبریز





 

این خبر را به اشتراک بگذارید