• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
شنبه 24 دی 1401
کد مطلب : 182769
+
-

11قربانی در 2تصادف هولناک

کوتاه از حادثه
11قربانی در 2تصادف هولناک

جاده‌های کشور در روزهای آخر هفته، شاهد چندین حادثه رانندگی بود که در 2مورد از این حوادث که در گچساران و تفرش اتفاق افتاد، 11نفر جان باختند و شماری نیز مصدوم شدند.
به گزارش همشهری، نخستین حادثه ساعت 21:30 چهارشنبه در منطقه پشکان گچساران واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد اتفاق افتاد. یک دستگاه خودروی پراید در حال حرکت در جاده بود که بنا به دلایل نامعلومی از مسیر اصلی منحرف شد و به یک گودال آب سقوط کرد. هر چند امدادگران اورژانس به محض اطلاع از حادثه راهی آنجا شدند اما به‌دلیل گذشت زمان زیادی از غرق شدن خودرو، 5سرنشین آن که یک ایرانی و 4 نفر از اتباع افغانستان بودند، جان باختند و یک نفر دیگر با شکستن شیشه از خودرو بیرون آمده و خود را نجات داده بود که به بیمارستان شهید رجایی گچساران منتقل شد.

تصادف اتوبوس با کامیون
دومین حادثه که بیشترین تلفات را داشت، مربوط به تصادف یک دستگاه اتوبوس ولوو، حامل کارگران یک کارخانه با یک کامیون ایسوزو است که جان 6نفر را گرفت و 11مصدوم برجا گذاشت. این حادثه ساعت 6:30 صبح پنجشنبه در مسیر فرمهین به تفرش، در گردنه نقره‌کمر واقع در استان مرکزی اتفاق افتاد. سرنشینان اتوبوس، کارگران شرکت کبیر ریس بودند که از محل کار به سمت تفرش حرکت می‌کردند اما در مسیر ناگهان ترمز اتوبوس دچار نقص شد و راننده تلاش کرد که خودرو را کنترل کند اما تلاشش فایده‌ای نداشت و با کامیون ایسوزو برخورد کرد و این حادثه رقم خورد. به‌دنبال وقوع این حادثه گروه‌های امداد و نجات با چندین آمبولانس و بالگرد امداد، خود را به محل حادثه رساندند و 11مصدوم این حادثه به مراکز درمانی منتقل شدند. در همین حال سرهنگ محمد پورشمس، رئیس پلیس راه‌ فرماندهی انتظامی استان مرکزی علت حادثه را نقص فنی در سیستم ترمز اتوبوس اعلام کرد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید