• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
چهار شنبه 21 دی 1401
کد مطلب : 182545
+
-

با مردم/مسیر رفت‌وآمد به محل دائمی نمایشگاه در اصفهان، نیازمند حمل‌ونقل عمومی است

 با جابه‌جا کردن و انتقال محل دائمی نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی اصفهان از محل قدیمی آن (خیابان‌های آبشار و مشتاق سوم) به جاده کمربندی بزرگراه شرق اصفهان، دسترسی عموم مردم و علاقه‌مندان به آن به‌دلیل دور شدن از شهر و بعد مسافت دشوار شده است. بهترین راهکار برای رفع این مشکل به‌کارگیری وسایل حمل‌ونقل عمومی مثل اتوبوس و مترو در این مسیر است. این کار از بار ترافیکی و مشکلاتی مانند افزایش آلودگی هوا به جهت استفاده از خودروی شخصی جلوگیری می‌کند و از طرفی رفت‌وآمد برای بازدید‌کنندگان آسان می‌شود.
بلیغیان از اصفهان

باجه شارژ کارت متروی ایستگاه قیطریه، مجددا راه‌اندازی شود
 مدتی است که به‌علت نامعلومی باجه شارژ کارت متروی ایستگاه قیطریه جمع شده است که این مسئله مسافران را به دردسر انداخته است. بارها شاهد بوده‌ام که مسافران به‌علت نداشتن بلیت یا شارژ نبودن کارت متروی‌شان مجبور به ترک ایستگاه و استفاده از تاکسی شده‌اند که دراین وضعیت گرانی و تورم واقعا برای همه مقدور نیست. خواهشمندیم هر چه زودتر این باجه راه‌اندازی شود.
عبدی از تهران

بازار مسکن کی به ثبات می‌رسد؟
وضعیت بازار مسکن و نوسان قیمت‌ها در این حوزه به قدری آشفته و غیرطبیعی است که هیچ چشم‌اندازی برای اصلاح آن دیده نمی‌شود. با مبالغی که صاحب خانه‌ها برای رهن دریافت می‌کنند در گذشته می‌شد یک دستگاه آپارتمان خرید! خریدن خانه هم که تقریبا برای قشر متوسط و ضعیف تبدیل به‌رؤیا شده است.این وضع تا کی ادامه دارد؟ افرادی مانند من که یک حقوق‌بگیر ساده هستند چطور می‌توانند سر سال چند صد میلیون به مبلغ رهن خانه
 اضافه کنند؟
سلیمانی از کرج

پیامک
شهر اندیشه شهریار نیاز به مترو دارد

 بسیاری از افرادی که در شهر اندیشه ساکن هستند محل کارشان تهران است و مجبورند هر روز از جاده چیتگر تردد کنند. متأسفانه صبح‌ها وبعدازظهرها ترافیک سنگینی در این جاده (شهریار، شهرقدس) از میدان رضی‌آباد بالا تا پل سپاه ایجاد می‌شود و رانندگان ساعت‌های زیادی این ترافیک سنگین را تحمل می‌کنند. واقعا تحمل این وضعیت آن هم برای هر روز هفته طاقت‌فرساست. از مسئولان درخواست داریم تا با ایجاد و راه‌اندازی مترو این مشکل را حل کنند.
 یک شهروند از شهر اندیشه شهریار

تولید و عرضه پوشاک وطنی نیازمند استاندارد است
 متأسفانه ما در کشورمان استاندارد واحد و مشخصی برای تولید و عرضه پوشاک و لباس نداریم.لازم است که تولید‌کنندگان و طراحان ملزم به پیروی از یک الگوی تأیید شده از نظر جنس، دوخت و مرغوبیت و همچنین رعایت و به‌کارگیری فرهنگ ایرانی-اسلامی و عرف جامعه در تولید و عرضه پوشاک باشند. این کار موجب می‌شود کیفیت و تولید پوشاک بالا رود و متعاقب آن به بازارهای جهانی راه پیدا کنیم.
جهرمی از جهرم

مجوز استخدام پرستاران خانه‌نشین‌ چه شد؟
بعد از چند سال بیکاری در ایام اوج کرونا دعوت به‌کار و با قراردادهای 89روزه به امید استخدام وادامه کار وعقد قرارداد مشغول به خدمت در خط مقدم شدیم. با فروکش کردن موج کرونا همگی خانه نشین شده و با وعده استخدام به محض صدور مجوز، همچنان در حال انتظاریم. درحالی‌که مکرر اعلام می‌شود بیمارستان‌ها با کمبود نیروی پرستار مواجه‌اند. سؤال این است که دلیل تعلل مسئولانی که باید پاسخگوی استخدام پرستاران باشند چیست و این آقایان دقیقا چه مولفه و استانداردی را قبول دارند؟ بر چه اساسی مجوز استخدام این دسته از پرستاران صادر نمی‌شود؟
پرستاران خانه‌نشین



 

این خبر را به اشتراک بگذارید