• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
چهار شنبه 21 دی 1401
کد مطلب : 182484
+
-

خداحافظ شاهزاده خاص

سیل بازنشستگی ستاره‌های بزرگ به گرت بیل رسید

خداحافظ شاهزاده خاص

گرت بیل چند سالی می‌شد که دلش با فوتبال نبود. او یک‌بار در اردوی تیم ملی ولز جوگیر شد و در پستی نوشت: «ولز، گلف و رئال مادرید؛ به همین ترتیب.» همین جمله باعث شد هواداران رئال‌مادرید علیه او بشورند. شاهزاده ولزی تیم همواره برای تیم ملی کشورش در دسترس بود اما به رئال که می‌رسید معلوم نبود از کجا یک مصدومیت برای خودش جور می‌کرد. او حتی حالش را نداشت تا آخر مسابقه‌ای که مصدوم است و در ورزشگاه روی سکوها حضور دارد، بماند. بیل پریشب تصمیم گرفت برای همیشه اولویت دومش یعنی فوتبال را کنار بگذارد تا وقت بیشتری برای گلف داشته باشد. پس از ماتوییدی و ایگواین، او سومین ستاره بزرگی است که در یک هفته اخیر در لیگ فوتبال حرفه‌ای آمریکا اعلام بازنشستگی کرده است. همبازیان و مربیان سابقش ازجمله تونی کروس، کایل واکر، آنچلوتی و... پیام‌هایی احساسی درباره خداحافظی‌اش منتشر کردند.
بازیکن ولزی آدم خاصی بود. او با کسی صمیمی نمی‌شد و برای پرسش درباره دلیل نیمکت‌نشینی‌اش با سرمربی و رئیس باشگاه حرفی نمی‌زد. رئال‌مادرید این سال‌های آخر او را تحمل کرد تا اینکه قراردادش تمام شد و به‌طور آزاد به باشگاه لس‌آنجلس اف‌سی در آمریکا پیوست. او سالی 17میلیون یورو از رئال‌مادرید حقوق ناخالص دریافت می‌کرد که هواداران نمک‌نشناس این باشگاه این پول را زیاد می‌دانستند و فراموش کرده بودند او چه کارهایی برای باشگاه انجام داده است.

بیانیه بیل
«از اینکه توانستم رؤیای خود برای حضور در ورزشی که عاشقش هستم را تحقق بخشم، احساس خوشبختی می‌کنم. فوتبال برخی از بهترین لحظه‌های زندگی من را ساخته. در طول بیش از ۱۷‌سال، بالاترین اوج‌ها را برای من به همراه داشته و صرف‌نظر از هرچیزی که بخش بعدی زندگی برای من داشته باشد، این لحظات تکرارنشدنی هستند. قدردانی از کسانی که در این مسیر نقشی داشتند، غیرممکن خواهد بود. به افرادی که به تغییر زندگی‌ام کمک کردند و حرفه‌ من را، آنگونه‌ای شکل دادند که تصور آن در ۹‌سالگی برایم دشوار بود، مدیونم.»


 

این خبر را به اشتراک بگذارید