• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
سه شنبه 20 دی 1401
کد مطلب : 182389
+
-

استراحت فعال برای پرسپولیس

قهرمان نیم‌فصل لیگ برتر امروز در جام حذفی به مصاف ون‌پارس اصفهان می‌رود

 مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران در فصل 1402-1401 امروز آغاز می‌شود و با برگزاری 16بازی طی 3روز تا پنجشنبه به پایان می‌رسد. تیم‌های لیگ برتری از این مرحله وارد مسابقات شده‌اند و مهم‌ترین بازی این مرحله یعنی مصاف استقلال با تراکتور روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. اما امروز 7مسابقه انجام می‌شود که در مهم‌ترین آنها پرسپولیس و فولاد به‌ترتیب میزبان تیم‌های دسته‌اولی ون‌پارس اصفهان و خوشه‌طلایی ساوه هستند.
از ساعت15امروز در ورزشگاه آزادی، پرسپولیس که نیم‌فصل اول لیگ برتر را با قهرمانی به پایان رساند در نخستین بازی حذفی‌اش حریف نسبتا ساده‌ای در مقابل دارد. ون‌پارس اصفهان در لیگ‌یک ایران رتبه دهم را در اختیار دارد و نیم‌فصل اول این رقابت‌ها را با حضور در این رتبه دورقمی به پایان رسانده است. این تیم 2 بازی آخرش را در لیگ‌یک برده و در آخرین بازی خوشه‌طلایی را در ساوه شکست داده است. ون‌پارس در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل سه چهار بازیکن جدید هم به خدمت گرفته که یکی از آنها رضا کرملاچعب بازیکن اسبق پرسپولیس است. پرسپولیسی‌ها در تقابل با این تیم دسته‌اولی شیخ دیاباته و سعید صادقی را به‌دلیل مصدومیت در اختیار ندارند اما با وجود این به‌نظر نمی‌رسد کار سختی برای عبور از سد ون‌پارس داشته باشند. پرسپولیس تا‌کنون در این مرحله از جام‌حذفی حذف نشده اما یک‌بار سال 95قبل از این مرحله به قشقایی شیراز باخته و نتوانسته به مرحله یک‌شانزدهم برسد.
در سایر بازی‌های امروز فولاد در اهواز میزبان خوشه‌طلایی ساوه است و هوادار هم در تهران از چادرملو اردکان میزبانی می‌کند. دیگر تیم‌های لیگ برتری که امروز به میدان می‌روند آلومینیوم اراک و گل‌گهر سیرجان هستند. گل‌گهر در سیرجان میزبان مس شهربابک است و آلومینیوم هم به مهمانی آریو اسلامشهر می‌رود که یک تیم دسته‌دومی است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید