• پنج شنبه 7 تیر 1403
  • الْخَمِيس 20 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 27
پنج شنبه 15 دی 1401
کد مطلب : 181971
+
-

2مقصد آینده رئیس‌جمهور

معاون‌اجرایی رئیس‌جمهور برنامه 2 سفر پیش‌روی رئیس‌جمهور را اعلام کرد؛ براساس برنامه اعلامی، سیدابراهیم رئیسی در ادامه سفرهای استانی خود، امروز (پنجشنبه) به شهرستان بهارستان استان تهران می‌رود و پنجشنبه و جمعه هفته‌آینده نیز مهمان مردم یزد خواهد بود.
به‌گزارش همشهری، محسن منصوری در حاشیه نشست دیروز هیأت دولت، درجمع خبرنگاران برنامه نخستین سفر از دور دوم سفرهای استانی رئیس‌جمهور را تشریح و افتتاح چند طرح اقتصادی را از مهم‌ترین دستورکارهای این سفر 2 روزه اعلام کرد.
براساس برنامه اعلامی، کارخانه آهن بافق و خط پدافندی انتقال آب به یزد، 2 مورد از طرح‌هایی است که در جریان سفر رئیسی به یزد بهره‌برداری از آنها آغاز خواهد شد و گام مؤثری در سرعت گرفتن چرخ‌های توسعه این استان به‌حساب می‌آید. طرح احیای کارخانه آهن بافق با سرمایه‌گذاری بیش‌از ۱۱۰میلیون یورویی از سال 1386آغاز شده بود که به پایان رساندن آن در دولت سیزدهم شتاب گرفت و ۸۰۰هزارتن نیز به ظرفیت آن اضافه شد. خط پدافندی انتقال آب به یزد با ۸۰۰میلیارد تومان سرمایه‌گذاری نیز درجریان سفر رئیس‌جمهوری به بهره‌برداری خواهد رسید و مشکل آب یزد را در مواقع بحرانی رفع خواهد کرد.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید