• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 14 دی 1401
کد مطلب : 181841
+
-

نکته بازی/ ادینهو را برگردانید!

لوکادیا که 3هفته بعد از شروع فصل به پرسپولیس پیوست و 4هفته پیش از پایان نیم‌فصل از کشور خارج شد، هم‌اکنون شانس اول آقای گلی در پایان دور رفت است. این مسئله توجهات زیادی را به‌خودش جلب کرده و باعث شده خیلی‌ها در مورد فقر گلزن در فوتبال ایران سخن بگویند. شرایط در این زمینه چنان است که فوروارد 40ساله‌ای مثل لوسیانو پریرا هنوز در ایران مشتری دارد و امسال در رقابتی تنگاتنگ، از فولاد به مس رفسنجان پیوست. با این دست فرمانی که در لیگ شاهدش هستیم، احتمالا اگر لوسیانو ادینهو برزیلی هم به لیگ ایران برگردد، حرف‌هایی برای گفتن خواهد داشت. نمی‌دانیم این مهاجم سابق تراکتور و مس امروز کجاست، شاید هم بازنشسته شده، اما باور کنید اگر او هم به ایران برگردد شانس آقای گلی خواهد داشت!

مگر به عشق مس نمانده بود؟
با نزدیک شدن به نقل‌وانتقالات نیم‌فصل، شایعات در مورد جابه‌جایی بازیکنان بالا گرفته است. در این میان پرسپولیس در خط حمله نیاز به جذب بازیکن داشت که فعلا عیسی آل‌کثیر بازگردانده شده، اما به‌نظر می‌رسد این تیم خریدهای دیگری هم داشته باشد. در همین راستا می‌گویند گادوین منشا به پرسپولیسی‌ها پیغام داده که حاضر است به این تیم بیاید. منشا ابتدای فصل مورد توجه سرخپوشان بود، اما قراردادش را با مس تمدید کرد و علی علیزاده، مدیر ورزشی وقت باشگاه گفت: «او به‌خاطر علاقه قلبی‌اش به مس در این تیم ماند. پیشنهاد ما حتی از پرسپولیس کمتر بود.» گویا اما علاقه قلبی مورد نظر کمی رنگ باخته است. حالا بگذریم از اینکه منشا کل نیم‌فصل اول در مس یک گل هم نزده و فقط 2پنالتی خراب کرده است.

پولش را دارید؟
همچنان گمانه‌زنی‌ها در مورد نیمکت تیم ملی فوتبال ایران داغ است و یکی از گزینه‌هایی که زیاد نامش شنیده می‌شود، استراماچونی است. سرمربی پیشین استقلال بعد از جدایی از این تیم در الغرافه حضور ناموفقی داشت و به‌نظر نمی‌رسد بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی باشد. او البته انصافا از استقلال تیم خوبی ساخته بود، اما عملکردش در قطر چنگی به دل نزد. حالا اگر از مسائل فنی بگذریم و آن را برای اهل فن باقی بگذاریم، نکته اینجاست که استراماچونی از حیث مالی هم بسیار سختگیر است؛ طوری که شب بازی استقلال و پیکان به‌خاطر دیرکرد باشگاه در پرداخت دستمزدش سوار طیاره شد و از ایران رفت. بنابراین اگر پولش را ندارید، اصلا دور و اطراف استراماچونی نروید، چون به سادگی پتانسیل تبدیل شدن به ویلموتس دوم را دارد!



 

این خبر را به اشتراک بگذارید