• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 5 دی 1401
کد مطلب : 181151
+
-

نکته بازی/ باید با هشدار قبلی می‌گفتی...

چند روز بعد از آن مصاحبه شگفت‌انگیز در تلویزیون، مهدی تاج بالاخره به صرافت ارائه توضیح در مورد برخورد عجیب و غریبش افتاد و در گفت‌وگویی کنترل‌شده با سایت فدراسیون، خیلی به‌سختی اقدام به عذرخواهی کرد. تاج مخصوصا در مورد بخش سؤال‌برانگیز حرف‌هایش مبنی بر اینکه «پرونده ویلموتس در جیب من است» گفت: «خیابانی یکباره گفت پرونده ویلموتس کجاست؟ شاید من هم نباید یکباره می‌گفتم در جیب من است.» پس متوجه شدید؟ مشکل داستان از نظر آقای تاج این است که ایشان نباید «به یکباره» می‌گفت پرونده ویلموتس در جیبش است. گویا اصل حرف و حتی اصل آن قرارداد کذایی و زیانبار مشکل چندانی نداشته، فقط آقای تاج حس می‌کند باید با هشدار قبلی می‌گفته این پرونده توی جیبش است. واقعا که فروتنی و مسئولیت‌پذیری تا کجا!

کدام دلتنگی؟
این روزها شرایط عجیبی بر کیفیت همکاری بازیکنان خارجی با باشگاه‌های ایرانی حاکم است و مدام اخبار درست و غلط در مورد فسخ قرارداد و پایان حضور این افراد در کشورمان منتشر می‌شود. نقطه اوج این داستان، کوچ ناگهانی لوکادیا از پرسپولیس بود؛ بازیکنی که به شکلی عجیب راهی هلند شد و قراردادش را به‌صورت یکطرفه فسخ کرد. پس از او هم گویا مانوئل فرناندز، ستاره پرتغالی سپاهان قراردادش را با این باشگاه فسخ کرده و البته در مورد سایر بازیکنان مثل یامگا و سیلوا هم از این قبیل حرف و حدیث‌ها به گوش می‌رسد. در چنین فضایی است که استوری ریکاردو ساپینتو هم خبرساز می‌شود؛ سرمربی استقلال که به بهانه کریسمس نوشته برای کشورش دلتنگ است. آقا شما دیگر نه؛ مگر همین تعطیلات اخیر در پرتغال نبودی؟ پس کدام دلتنگی؟

از نفت مسجدسلیمان یاد بگیر!
احتمالا باید عنوان خسیس‌ترین تیم لیگ برتر را بدهیم به مس رفسنجان. شاگردان محمد ربیعی که اساسا هیچ اعتقادی به گل‌زدن، گل‌خوردن و هر نوع ایجاد جذابیت برای مردم ندارند، این هفته مقابل ملوان هم به تساوی بدون گل رضایت دادند. به این ترتیب در پایان هفته سیزدهم، تعداد گل‌های زده و خورده این تیم در اعداد 7 و 4 متوقف ماند. این یعنی به‌طور متوسط در هر بازی مس، کمتر از یک گل رد و بدل شده است! حالا مقایسه کنید با نفت مسجدسلیمان که طی 13بازی، 12گل زده و 33گل خورده است. در 13بازی این فصل نفت 45گل رد و بدل شده که میانگین 3.46گل در هر مسابقه را نشان می‌دهد. حالا نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!



 

این خبر را به اشتراک بگذارید