• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
یکشنبه 4 دی 1401
کد مطلب : 180967
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/MjZ2R
+
-

حال اسطوره‌ها خوب نیست

حال اسطوره‌ها خوب نیست

پس از درگذشت غم‌انگیز سینیشا میهایلوویچ که دورانی طولانی با قاتلی به نام سرطان مبارزه می‌کرد، چهره‌های فوتبالی محبوب دیگری هم در خطرند و فوتبال‌دوستان برای سلامتی‌شان دست به دعا برده‌اند. میهایلوویچ که با به ثمر رساندن بیش از 50گل از روی ضربات ایستگاهی بهترین کاشته‌زن تاریخ فوتبال بود، در روزهایی که فوتبال درگیر جام‌جهانی 2022 بود، تسلیم مرگ شد.

پله
کلی ناسیمنتو، دختر پله با انتشار تصویری از خودش در کنار جسم رنجور پدرش در بیمارستان نوشت: «با ایمان، در حال جنگ... یک شب دیگر کنار هم!» اوضاع سلطان اصلا خوب نیست. پزشکان معالج اسطوره ۸۲ساله برزیلی می‌گویند سرطان او پیشرفت کرده و وخامت یافته و روی عملکرد قلب و کلیه‌اش تأثیر گذاشته است. پله 3هفته در بیمارستان بوده و کریسمس را هم باید تحت درمان در بیمارستان بماند. پله بارها تا پای مرگ رفته و برگشته و سرطان هم او را از پا در نیاورده، اما این‌بار اوضاع وخیم‌تر از چیزی است که تصورش می‌رفت. سلطان آنقدر زنده ماند تا همه رکوردهایش به‌دست کریستیانو رونالدو، نیمار، مسی و امباپه زده شد.

ویالی
جانلوکا ویالی، چهره‌ای دوست‌داشتنی روی نیمکت تیم ملی ایتالیا در یورو2020 بود. او اما به‌تازگی به‌خاطر پیشرفت سرطانی مجبور به کناره‌گیری از تیم ملی شده و همه ایتالیا را در نگرانی فرو برده. ویالی در بیمارستانی در لندن بستری شد و گفته می‌شود شرایط سلامتی او اصلا مناسب نیست. ویالی از سال۲۰۱۷ با سرطان پانکراس دست و پنجه نرم می‌کند.

هاینکس
یوپ هاینکس، سرمربی دوست‌داشتنی سابق رئال مادرید و بایرن‌مونیخ که بایرنی‌ها در دوران بازنشستگی هم دست از سرش برنمی‌داشتند و هر بار به مشکل می‌خوردند او را برای مربیگری فرا می‌خواندند، دوره ناراحت‌کننده‌ای را در بیمارستان پشت‌سر گذاشته است. او در 77سالگی اعلام کرده که عمل جراحی قلبش بدترین دوره عمرش بوده است. هاینکس پس از 2هفته بستری‌بودن در بیمارستان باشگاه دوسلدورف مرخص شد. مربی سابق مونشن‌گلادباخ، بیلبائو، اینتراخت فرانکفورت، رئال مادرید، بایرن مونیخ، شالکه و بایرلورکوزن با رئال و بایرن قهرمان اروپا شده و برای بایرن‌مونیخ 9قهرمانی در رقابت‌های مختلف ازجمله سه‌گانه قهرمانی در فصل13-2012 به ارمغان آورده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید