• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
شنبه 3 دی 1401
کد مطلب : 180853
+
-

نکته بازی/ حوصله شوخی نداریم

علی فتح‌الله‌زاده که انگار کلا هدفش از مدیریت در فوتبال این است که بگوید و بخندد و وایرال شود، در یکی از تازه‌ترین اظهارنظرهایش گفته: «رونالدو برای حضور در استقلال باید تست بدهد.» این مطلب در حاشیه احتمال بالای حضور کریس در النصر عربستان بیان شده؛ اتفاقی که گویا مدیرعامل استقلال را به وجد آورده و به او فرصت جدیدی برای اظهارنظرهای شگفت‌انگیز داده است. شاید اگر جمله اخیر فتح‌الله‌زاده چند سال پیش بیان می‌شد، مورد توجه قرار می‌گرفت و مردم و رسانه‌ها به آن می‌پرداختند؛ درست شبیه حرفی که در مورد لیونل مسی زد و گفت او را به استقلال می‌آورد. حالا اما حرف‌هایی از این دست برای کسی جالب نیست، موجب خنده و توجه نمی‌شود و اساسا مردم هم دیگر حوصله این حرف‌ها را ندارند. طرحی نو دراندازید آقای مدیر.

فرمایش شما متین، اما...
به‌طور طبیعی بعد از دربی اظهارنظرهای زیادی در مورد این مسابقه صورت گرفته است. به هر حال همیشه اینطور بوده و تا چند روز بعد از برگزاری مسابقه شاهد تحلیل کارشناسان و پیشکسوتان هستیم. در این میان اما برخی دوستان حرف‌هایی می‌زنند که به‌واقع عجیب و غریب است. مثلا بهروز‌خان سلطانی، پیشکسوت پرسپولیس گفته: «ترابی خوب بازی کرد اما روی ضربات کاشته خیلی توپ‌ها را خراب می‌کرد. از آقای گل‌محمدی خواهش می‌کنم کاشته‌های میانه زمین را به او ندهد.» اظهارات سلطانی در حالی است که هر دو گل پرسپولیس در این بازی روی ارسال‌های مهدی ترابی به ثمر رسید؛ یکی از روی ضربه کاشته و دیگری از روی کرنر. روشن نیست سلطانی بیش از این، چه توقعی از یک بازیکن داشته که برآورده نشده است!

فقط یک‌بار از «پول» حرف نزن
به‌طور معمول دو‌سوم اخبار و اظهارنظرهایی که در مورد کارلوس کی‌روش منتشر می‌شود، مربوط به «پول» است؛ حالا یا از جایی شکایت کرده یا در حال اعتراض به عقب‌افتادن دستمزد و پاداش و اینطور چیزهاست. در تازه‌ترین نمونه، کی‌روش از فدراسیون فوتبال مصر شکایت کرده و با موضع‌گیری علیه یکی از اعضای فدراسیون گفته: «من بارها در این زمینه به فدراسیون مصر ایمیل زدم. به همین‌خاطر از حرف‌های حسین عامر تعجب کردم. من خودم 50هزار دلار از فدراسیون طلب دارم. همچنین دستیارانم هم مطالبات عقب‌افتاده‌ای به علاوه پاداش‌ها دارند.» خب، البته بعد از آن عملکرد درخشان(!) در مصر، کارلوس حق دارد نگران تتمه طلبش از این کشور باشد، اما آرزوی‌مان این است یک روز او در مورد چیزی غیر از پول حرف بزند.




 

این خبر را به اشتراک بگذارید