• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
دو شنبه 7 خرداد 1397
کد مطلب : 18050
+
-

صدای استان‌ها

صدای استان‌ها

    زمین های بلاتکلیف

سال 62 برای دریافت زمین در منطقه کاظم‌آباد واقع در بزرگراه تهران - کرج ثبت نام کردیم. این کار در قالب تعاونی‌های پنجاه و چهارگانه کارگری در استان البرز انجام شد و طی آن 2500 کارگر به امید داشتن زمین در این تعاونی ثبت نام کردند. با وجود گذشت 25 سال هنوز زمین خود را دریافت نکرده‌ایم. لطفا این پیام را منعکس کنید تا شاید مسئولان پاسخ روشنی به ما بدهند.
سوری از البرز

   اجرانشدن یک مصوبه

طرح سرپوشیده کردن مسیل کال با وجود تصویب، هنوزاجرا نشده است. این مسیل موجب بروز مشکلات زیادی برای شهروندانی که در نزدیکی آن زندگی می کنند،‌ شده است. شهرداری مشهد فکری به حال این مسیل کند.
یک شهروند از خراسان رضوی

   بلوار بدون علائم

بلوار ابومسلم خراسانی در اسلام‌آباد غرب علائم راهنمایی و رانندگی ندارد. رانندگان هم قوانین را رعایت نمی‌کنند و به همین دلیل همیشه در این بلوار شاهد بروز تصادف هستیم. اداره راهنمایی و رانندگی شهرستان فکری برای رفع این مشکل کند.
عبدالله ابوالفتحی از کرمانشاه

   مشکل هدایت آب‌های سطحی

چرا با هر بار بارندگی باید شاهد آب‌گرفتگی‌های شدید در شهر باشیم؟ سقز همانند همیشه با بارش‌های بهاری چند روز اخیر مجددا درگیر آب‌گرفتگی در کوچه و خیابان بود به طوری که تردد چه به صورت پیاده و چه با وسایل نقلیه برای شهروندان سخت بود.
یک شهروند از کردستان

   تاخیر متروی تبریز

قطارهای متروی تبریز تاخیر زیادی دارند. گاهی این تاخیرها به بیش از 20 دقیقه هم می‌رسد. لطفا این پیام را منعکس کنید. شهروندان برای افزایش سرعت تردد در شهر از مترو استفاده می‌کنند و اگر قرار باشد این همه با تاخیر روبه‌رو شوند دیگر تمایلی به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی ندارند.
احمدی از آذربایجان شرقی

   ساختمان‌های فرسوده

ساختمان‌های فرسوده زیادی در شهر رشت وجود دارد که هیچ اقدامی برای تخریب یا نوسازی آن‌ها صورت نگرفته است. این ساختمان‌ها شهر را بدمنظر کرده‌اند.
حسنی از گیلان

این خبر را به اشتراک بگذارید