• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 30 آبان 1401
کد مطلب : 177688
+
-

پروانه نمایش برای ‌ «مراد» و «عامه‌پسند»

اکران
پروانه نمایش برای ‌ «مراد» و «عامه‌پسند»

فیلم «مراد» به تهیه‌کنندگی عبدالله اسفندیاری در صف دریافت پروانه ساخت قرار گرفت و فیلم سینمایی «عامه‌پسند» سهیل بیرقی پروانه نمایش دریافت کرد.
به گزارش همشهری، فیلم بلند داستانی سینمایی «مراد» به تهیه‌کنندگی عبدالله اسفندیاری و کارگردانی حسین عامری در صف دریافت پروانه ساخت قرار گرفت. پرونده این فیلم در تاریخ ۲۸آبان در سازمان سینمایی تکمیل شده است .عبدالله اسفندیاری تهیه‌کنندگی آثاری چون «نرگس مست»، «شکلات» و «پسران مهتاب» را در کارنامه خود دارد. همچنین فیلم سینمایی «عامه پسند» به کارگردانی سهیل بیرقی که محصول سال 1398است، از سازمان سینمایی پروانه نمایش گرفت. سهیل بیرقی که اخیرا برای فیلم «بی‌داد» پروانه ساخت گرفته، مجوز نمایش فیلم «عامه‌پسند» را نیز دریافت کرد. این فیلم در سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد. 
در «عامه پسند» فاطمه معتمدآریا، هوتن شکیبا و باران کوثری بازی کرده‌اند. در جلسه اخیر شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی برای فیلم‌های «نفرین‌ آرتا» به تهیه‌کنندگی سیدجلال چاوشیان و کارگردانی مجید کریمی و «هفت بهار نارنج» به تهیه‌کنندگی محمد کمالی‌پور و کارگردانی منصور نورمحمد گل‌سفیدی نیز پروانه صادر شده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید