• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
پنج شنبه 26 آبان 1401
کد مطلب : 177347
+
-

پایان شکارچیان

سریال «شکارچیان» با بازی آل‌پاچینو در فصل دوم به پایان می‌رسد.
به گزارش ورایتی، دومین و آخرین فصل سریال «شکارچیان» محصول آمازون با نمایش فصل دوم در ۱۳ژانویه به نمایش درآمده و دیگر تولید نخواهد شد.  این سریال مهیج ابتدا در فوریه ۲۰۲۰ به‌صورت استریم پخش شد و تابستان همان‌سال ساخت فصل دوم آن در برنامه قرار گرفت؛ گرچه آن زمان درباره پایان آن با فصل دوم صحبت نشده بود. عنوان این سریال اشاره به تعقیب و گریز شماری از نازی‌های فراری از جنگ جهانی دوم است که در سال ۱۹۷۷ در شهر نیویورک زندگی می‌کنند. شکارچیان متوجه شده‌اند صدها نفر از مقامات عالی‌رتبه نازی در میان مردم دارند زندگی می‌کنند و برای ایجاد رایش چهارم در آمریکا در حال توطئه هستند.
در فصل اول آل‌پاچینو، لوگان لرمن، جریکا هینتون، جاش رادنور، کیت مولوانی، تیفانی بون، گرگ آستین، لوئیس اوزاوا، کارول کین، سائول روبینک، دیلن بیکر و لنا نقش‌آفرینی کردند. اودو کایر هم در نقش آدولف هیتلر به این سریال پیوسته و جنیفر جیسون لی هم در نقش یکی از شکارچی نازی به مجموعه اضافه شده است.
شکارچیان دومین سریال پرمخاطب آمازون است که تنها پس از ۲ فصل به پایان می‌رسد. سریال «ردیف کارناوال» با بازی اورلاندو بلوم و کارا دلوین نیز با فصل دومش در اوایل سال ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد.‌‌‌

 

این خبر را به اشتراک بگذارید