• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
چهار شنبه 25 آبان 1401
کد مطلب : 177229
+
-

مصدومیت 11دانش‌آموز در تصادف 3سرویس مدرسه

تصادف 3سرویس مدرسه در 2تصادف جداگانه در کرمان موجب مصدومیت 11دانش‌آموز دختر و پسر شد.
به گزارش همشهری، نخستین حادثه ساعت6:42 صبح دیروز در خیابان بهارستان کرمان اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که یک خودروی ون که در حال انتقال دانش‌آموزان پسر به مدرسه بود، در جریان برخورد با یک دستگاه خودروی کوییک از مسیر منحرف و واژگون شده بود. دقایقی از این حادثه می‌گذشت که امدادگران اورژانس از یک‌سو و مأموران پلیس راهور از سوی دیگر خود را به محل حادثه رساندند. سرنشینان ون که دانش‌آموزانی در رده سنی 12 تا 15سال بودند، داخل خودرو گرفتار شده بودند که دقایقی بعد امدادگران توانستند آنها را از خودرو خارج کنند.
دکترسیدمحمد صابری، رئیس اورژانس کرمان درباره این حادثه گفت: به‌دنبال اعلام این خبر به‌دلیل اهمیت حادثه 3تیم فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام شدند. این حادثه موجب مصدومیت 5دانش‌آموز پسر که همگی بین ۱۲ تا ۱۵سال داشتند شده بود که بعد از رهاسازی و اقدامات درمانی مناسب، توسط تیم‌های فوریت‌های پزشکی با حال عمومی مساعد به بیمارستان شهیدباهنر کرمان منتقل شدند.
تنها 12دقیقه از وقوع این حادثه گذشته بود که خبر رسید در حادثه‌ای دیگر 2سرویس مدرسه در تقاطع خیابان امام‌جمعه با خیابان شهید نامدارمحمدی کرمان با یکدیگر برخورد کرده‌اند. این دو خودرو یک پژو405 و یک پژو پرشیا و ازقضا هردو سرویس مدرسه بودند.  رئیس اورژانس کرمان درباره این حادثه گفت: حادثه دوم ساعت۶:۵۴ صبح گزارش شد و اطلاعات اولیه نشان می‌داد که 6دانش‌آموز مصدوم شده‌اند. او ادامه داد: در فاصله کمی پس از وقوع این تصادف 2تیم فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام شدند و بعد از رهاسازی و اقدامات درمانی مناسب یک دانش‌آموز پسر ۱۳ساله که تنها سرنشین پژو۴۰۵ بود، در محل حادثه به شکل سرپایی درمان شد و 5دانش‌آموز دختر ۱۳ تا ۱۴ساله که سرنشینان پژو پارس بودند با حال عمومی مساعد به بیمارستان شهیدباهنر کرمان انتقال یافتند.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید