• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 25 آبان 1401
کد مطلب : 177207
+
-

اصفهان رکورددار عملیات امداد و نجات جاده‌ای

رئیس سازمان امداد و نجات کشور با اشاره به پایان طرح ملی امداد و نجات تابستان ۱۴۰۱ گفت: اصفهان با ۷۱۰ عملیات رکورددار ارائه خدمات امداد و نجات جاده‌ای در کشور بوده است.
مهدی ولی‌پور با اشاره به طرح ملی امداد و نجات تابستانه ۱۴۰۱ که از پانزدهم خرداد شروع شد و تا شانزدهم مهر ادامه داشت، گفت: در این   زمان و در ۱۲۵ روز گذشته، ۸ هزار و ۱۰مورد مأموریت امداد و نجات جاده‌ای توسط نجاتگران جمعیت هلال‌احمر به انجام رسید که نسبت به مشابه سال قبل، ۲۲ درصد افزایش داشته است. وی ادامه داد: در این مدت، ۵ هزار و ۴۴۲ نفر از مصدومین به مراکز درمانی انتقال و ۱۵۳۹ نفر در محل حادثه درمان شدند. ولی‌پور افزود: ۲۱۵۴ نفر نیز طی ۱۳۵۷ مورد عملیات نجات فنی از خودرو رهاسازی شدند که انجام عملیات فنی نسبت به مشابه سال قبل ۲۳ درصد افزایش داشته است. رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به افزایش ۹ درصدی عملیات امداد و نجات در استان اصفهان نسبت به نمونه مشابه سال قبل عنوان کرد: بیشترین مأموریت جاده‌ای در استان اصفهان و با ۷۱۰ مورد عملیات انجام گرفته است.
وی گفت: استان‌های مازندران و گلستان به‌ترتیب با انجام ۶۲۱ و ۵۲۱ مورد عملیات از دیگر استان‌هایی هستند که بیشترین عملیات جاده‌ای در این 2 استان انجام شده است. رشد انجام عملیات امداد و نجات جاده‌ای در مازندران و گلستان به‌ترتیب، ۸ و ۵.۶ درصد نسبت به سال قبل بوده است.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید