• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 22 آبان 1401
کد مطلب : 176891
+
-

با مردم/افزایش قیمت دارو در پس‌پرده کمبود داروست

به‌عنوان یک پزشک داروساز قدیمی که سال‌هاست داروهای مورد نیاز بیماران را تهیه و عرضه می‌کنم، ‌پشت پرده کمبود دارو را گرانی آن می‌دانم. به‌عنوان نمونه ما برای داروخانه خود شربت تب‌بر کودکان را قبلا 8هزار تومان فاکتور فروش می‌زدیم که اکنون قیمت آن به حدود 20هزار تومان رسیده است.یا داروی برون کلد را که قبلا 26هزار تومان می‌خریدیم الان 45هزار تومان تهیه می‌کنیم و حتی قرص مسکن بروفن که سال گذشته دو سه هزار تومان بود اکنون 26هزار تومان فاکتور می‌شود. همه اینها یا برخی سودجویان به‌دنبال تورم کلی و نیز سوداگری به جان دارو افتاده‌اند که قیمت آن را افزایش دهند. ادامه این روند به ضرر سلامت جامعه است و مردم و مسئولان را دچار خسران می‌کند.لطفا سرمنشأ این وضع شناسایی و از ریشه قطع شود.
خیامی از تهران

پرداخت نامرتب حقوق  کارکنان مسکن‌ مهر پردیس
یکی از بزرگ‌ترین مسائل و مشکلات کارگران، کارکنان‌ و مهندسان شهرسازی و ساختمان و برج سازان مسکن مهر در شهرک بزرگ و وسیع پردیس تهران، پرداخت نامرتب و دیر به دیر حقوق و دستمزد آنان است به‌گونه‌ای که پیمانکاران نیمه‌دولتی این برج‌های بلند نسبت به پرداخت‌های حقوق‌های بعضا اندک به این زحمتکشان تعلل و کم‌کاری و اهمال می‌کنند و گاهی تا چند ماه حقوق آنها به تأخیر می‌افتد. همین موضوع عامل بی‌انگیزگی و از عوامل کندی پیشرفت کار است زیرا باعث ناراحتی و دلسردی و به‌هم‌ریختگی روال زندگی عادی این عزیزان زحمتکش حتی در رده‌های بالاتر و مدیران و مهندسان است.
محمود راستگو از تهران

پیامک
جریمه تخریب اموال عمومی بازدارنده نیست

قوه قضاییه در مورد جریمه تخریب اموال عمومی با عمد یا غیرعمد تجدید نظر کند زیرا رقم‌های هزینه تخریب اموال عمومی و خصوصی و هتک حرمت مأموران انتظامی خیلی پایین است. در صورتی که حفظ اموال عمومی جزو وظایف اصلی مردم و مسئولان است.
شریعتی از تهران

غرفه‌های فروش ماسک در ایستگاه‌های مترو راه‌اندازی شود
ازمسئولان مترو و بهداشت تقاضا می‌شود، غرفه‌های فروش ماسک در ایستگاه‌های مترو را دوباره راه‌اندازی کنند تا با فروش ماسک بهداشتی و ارزان در فصل سرما، جلوی شیوع بیماری‌های ویروسی و باکتریایی به‌خصوص آنفلوآنزا و سرماخوردگی در این فصل گرفته شود، همچنین دست گرانفروشان و دلالان از فروش کالای بهداشتی کوتاه شود.
دشتی از تهران

محدوده متروی نعمت‌آباد نیازمند شعبه بانک است
محدوده متروی نعمت‌آباد در جنوب تهران بسیار نیازمند یک شعبه بانک است که مردم برای امور بانکی خود مجبور به طی مسیری طولانی نباشند. تقاضا می‌شود مسئولان تاسیس یک شعبه بانک در خیابان سهیل را در دستور کار خود داشته باشند.
آذرگون از تهران

پیام
سرعت اینترنت را به چندماه قبل بازگردانند

اکنون که اغتشاشات تمام‌شده و آرامش برقرار شده، ‌سرعت اینترنت را به قبل از اغتشاشات بازگردانند تا مردم به‌کار و زندگی‌شان برسند و این همه در امور متصل به اینترنت دچار مشکل نشوند.
گنجه‌ای از گرگان

خط میدان شیخ بهایی به متروی حقانی نیازمند اتوبوس بیشتر است
تعداد اتوبوس‌های فعال در خط میدان شیخ بهایی به مترو بسیار کم است. اکنون مدت‌هاست تعداد کم این اتوبوس‌ها باعث سرگردانی مسافران شده است و گاهی تا یک ساعت باید منتظر اتوبوس بمانیم. لطفا به این وضع رسیدگی کنید.
خسروانی از تهران

مامورنماها و پلیس‌نماها را به مردم معرفی کنند
بعد از تصاویر منتشر شده از پلیس نماهایی که اموال عمومی و مردم را تخریب کردند، ‌شناسایی آنها کاری سهل است. تقاضا می‌شود مسئولان این مامورنماها را به مردم معرفی کنند و اشد مجازات برایشان درنظر بگیرند.
دستگردی از اراک

پاداش و کرایه‌های عقب‌افتاده رانندگان اسنپ را بدهند
مدت‌هاست پرداخت کرایه و حقوق و پاداش به رانندگان اسنپ به تعویق می‌افتد و کسی هم پاسخگو نیست. چه سازمانی باید پیگیر این روند باشد.
رضوانی از تهران





 

این خبر را به اشتراک بگذارید