• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
یکشنبه 22 آبان 1401
کد مطلب : 176886
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/98QAD
+
-

نکته بازی/ عاقبتش از اول مشخص بود

مهدی رسول‌پناه، مدیرعامل اسبق پرسپولیس در مورد پرونده آنتونی استوکس و چرایی عدم‌شکایت از این بازیکن، حرف‌های جالبی زده؛ سخنانی که در حالت عادی می‌توانست تکان‌دهنده باشد اما آنقدر از محمدحسن انصاری‌فرد شاهکار دیده‌ایم که اینها دیگر در مقابلش به‌ حساب نمی‌آید! رسول‌پناه می‌گوید: «قرارداد باشگاه با استوکس آنقدر ایراد داشت که حتی خجالت کشیدیم آن را به فیفا بفرستیم. این قرارداد حداقل 20اشکال محتوایی داشت. مثلا در آن درج شده بود درصورت وقوع اختلاف باید به فدراسیون فوتبال رجوع کنیم، درحالی‌که مرجع رسیدگی به این مشکلات، فیفا است.» بله خب؛ استاد انصاری‌فرد طی 6ماه چنان مدیریت درخشانی داشت که نامش بر بلندای تاریخ ورزش ایران ثبت خواهد شد. آخر و عاقبت انتقالی هم که روی آنتن تلویزیون با تماس تلفنی نهایی شود، از اول معلوم است.

از نیمکت قبرس به جام‌جهانی قطر
یکی از بازیکنانی که به‌احتمال زیاد در فهرست نهایی تیم ملی برای حضور در جام‌جهانی قطر قرار خواهد گرفت، کریم انصاری‌فرد است. او ازجمله بازیکنان مورد علاقه کی‌روش است که در جام‌جهانی قبلی هم حضور داشت و تنها گل ایرانیان را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه پرتغال کرد. دیگر گل ما در روسیه با اشتباه عزیز بوهدوز مراکشی به ثمر رسید. انصاری‌فرد اما از آن جام‌جهانی تا این جام‌جهانی سیر خوبی نداشته و از یونان به قبرس رسیده است. او که در 13بازی برای اومونیا 2گل به ثمر رسانده، در آخرین بازی باشگاهی تیمش 90دقیقه روی نیمکت نشست و البته اومونیا هم با 4گل به برتری دست یافت. کریم در چنین حال‌وهوایی راهی جام‌جهانی می‌شود؛ هرچند امیدواریم در قطر اتفاقات دیگری برایش رخ بدهد.

جنگ اعصاب
روزهای پیاپی است که می‌شنویم باشگاه استقلال به‌دنبال پرداخت قسط دوم رضایتنامه محمد محبی است؛ قسطی که اگر به‌موقع پرداخت نشود، می‌تواند منجر به بازگشت این بازیکن به سانتاکلارای پرتغال شود. مخصوصا با توجه به اینکه محبی امسال 4گل برای استقلال به ثمر رسانده، حفظ او تبدیل به نخستین ماموریت علی فتح‌الله‌زاده در بازگشت به این باشگاه شد؛ با این حال هنوز پول مورد نظر پرداخت نشده و حتی سانتاکلارا نامه زده که بازیکن ما را برگردانید! مطابق روال این سال‌ها، طرف ایرانی اصرار دارد که پول را واریز کرده اما به‌خاطر مشکلات ناشی از تحریم، به ‌حساب طرف خارجی ننشسته است. امیدواریم مشکل استقلال و محبی حل شود اما در شرایط فعلی، انتقال پول به خارج از کشور، حکم جنگ اعصاب را پیدا کرده است.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید