• شنبه 22 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 3 ذی القعده 1445
  • 2024 May 11
پنج شنبه 12 آبان 1401
کد مطلب : 175971
+
-

نقل‌قول‌خبر/محمدمهدی فداکار استاندار کرمان


با توجه به اینکه کل کشور باید ۱۱میلیارد مترمکعب کاهش مصرف منابع آب داشته باشد لذا سهم ۲میلیارد مترمکعب صرفه جویی آب استان کرمان، فشار به مردم را در پی دارد. اگر طرح ملی بوده و قصد اجرای آن را داریم باید وزارتخانه نیز به استان کمک کند. قطع برق یا مسدود کردن چاه‌های غیرمجاز زمانی صورت گیرد که کشاورز محصول خودش را برداشت کرده باشد .

مجتبی عبداللهی-استاندار البرز

استان البرز با استقرار بیش از 3500واحد تولیدی و صنعتی، ظرفیت بالایی در توسعه صادرات کشور دارد. بر این اساس باید نمایشگاه دائمی برای برپایی نمایشگاه‌های تخصصی به‌منظور معرفی تولیدات استان، تعریف شود. درصدد هستیم که با گره‌گشایی از این پروژه و برداشتن موانع، روند تکمیل را سرعت بخشیم.

ذبیح‌الله اعظمی-سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس

در جلسه اخیراین کمیسیون اعلام کرد:  مسئولان بنیاد شهید قول دادند طی پیشنهادی «شهید» محسوب شدن محیط‌بانانی که مورد اصابت گلوله شکارچیان قرار می‌گیرند را به هیأت دولت ارائه و پیگیری‌های لازم را در این زمینه انجام دهند. پس از تصویب هیأت دولت، هر محیط‌بانی که حین ماموریت جان خود را از دست بدهد شهید خدمت محسوب می‌شود.

سیدحسین میرعماد-مشاور سازمان منابع طبیعی

بخش عمده‌ای از منابع آبی کشور در حوزه کشاورزی مصرف می‌شود درحالی‌که استفاده از سیستم‌های نوین آبیاری و مصرف بهینه در حفظ هر چه بهتر منابع آب کمک‌کننده هستند. در این زمینه حفظ منابع آب و خاک مسئله مهمی برای رسیدن به توسعه پایدار هستند و یکی از راهکارهای حفاظت هر چه بهتر از پوشش گیاهی است.




 

این خبر را به اشتراک بگذارید