• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
چهار شنبه 11 آبان 1401
کد مطلب : 175778
+
-

نقل‌قول / محسنی‌اژه‌ای رئیس قوه قضاییه


تحقق و تقویت عدالت اجتماعی به افزایش اعتماد عمومی و امید به آینده می‌انجامد. با آن عدالت اجتماعی مورد انتظار که معتقد به آن هستیم، فاصله داریم و هر مقدار در ارتقای مقوله عدالت اجتماعی تأخیر به عمل آوریم به همان نسبت در آینده با مشکل مواجه می‌شویم./ مهر

محمدرضا حیدرهایی، سرپرست دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور

در برنامه ششم توسعه تکلیف شده بود در شهرهای با بیش از ۵۰هزار نفر، اورژانس اجتماعی راه‌اندازی شود، اما همین شهرها هم که تعدادشان ۷۲شهر است از مراکز اورژانس اجتماعی برخوردار نیستند و ما از نظر اعتبارات برای راه‌اندازی این مراکز در این شهرها با مشکل مواجه هستیم.

محمدرضا محمدی، معاون بیمارستان روانپزشکی روزبه

مشکلات سلامت روان ناشی از کرونا مانند یک کوه‌یخ است که بعدا بروز خواهد یافت. در پاندمی کرونا ابعاد جسمی بیماری و تامین واکسن و... نسبت به سلامت روان بیشتر جدی گرفته شد؛ هرچند که آن ابعاد بیماری بسیار حائز اهمیت بود اما در کنار آن نباید از بعد سلامت روان غفلت می‌شد.

شهرام غفاری، مدیرکل درمان غیرمستقیم تأمین‌اجتماعی

در هفته گذشته ۳۰هزار میلیارد ریال از مطالبات داروخانه‌ها و مراکز طرف قرارداد این سازمان پرداخت شده و بخش دیگری از مطالبات به‌زودی پرداخت خواهد شد و بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی بدون هیچ اشکالی می‌توانند با مراجعه به مراکز طرف قرارداد، خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید